اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
با حضور مسئولان استانی و کشوری؛

دارالقرآن شهر محمدیه افتتاح شد

  • کد خبر : 6349
  • 04 ژانویه 2020 - 7:37
دارالقرآن شهر محمدیه افتتاح شد
در مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و استاندار و امام جمعه قزوین، دارالقرآن و سالن آمفی تئاتر این مرکز دینی در شهر محمدیه استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش فروردین امروز؛ در مراسمی با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، مریم نخستین شهردار و اعضای شورای شهر، مرکز دارالقرآن الکریم شهر محمدیه افتتاح شد.

مریم نخستین شهرار محمدیه در این مراسم گفت: اگر همبستگی بین شورا و شهردار نبود خدمت رسانی دچار رکود می‌شد و شاهد افتتاح این طرح مهم نبودیم و اعضای شورای شهر همواره تلاش می‌کنند تا مطالبات مردم به درستی پاسخ داده شود.

وی افزود: هر فصل چند افتتاح و کلنگ زنی در شهر محمدیه برنامه ریزی شده و با حمایت استاندار محترم، امام جمعه، همکاری شورا شاهد خدمت رسانی خوبی به مردم محمدیه و مهرگان هستیم.

شهردار محمدیه بیان کرد: امروز ساختمان بزرگ دارالقرآن شهر محمدیه به همراه سالن آمفی تئاتر آن با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد که زمین آن توسط امام جمعه محمدیه اهدا شده و شهرداری آن را احداث کرد.

وی بیان کرد: قرارداد این دارالقرآن در سال ۹۳ منعقد شد و حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده بود و ما آن را تکمیل کردیم و برای آن بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد که یکی از بهترین سالن‌ها را دارد.

این مرکز زیبا در زمینی به مساحت ۱۷۰۰مترمربع در دو طبقه ساخته شده و دارای ۱۰اتاق برای برگزاری کلاس‌های قرآنی و یک سالن آمفی تئاتر به ظرفیت ۲۱۴نفر است.

دارالقرآن شهر محمدیه با ۳میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان توسط شهرداری محمدیه در مدت ۵سال ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.