اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
با انهدام یک گروه خرابکار توسط پلیس قزوین

نقشه حمله به مخازن سوخت لو رفت

  • کد خبر : 6313
  • 24 دسامبر 2019 - 8:06
نقشه حمله به مخازن سوخت لو رفت
اعضای یک گروه که در جریان حوادث آبان ماه، حمله به مخازن سوخت شرکت نفت قزوین را طراحی کرده بودند؛ در عملیات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت استان شناسایی و دستگیر شدند.
رییس پلیس استان در تشریح جزییات چگونگی شناسایی و دستگیری این افراد گفت: در حوادث اخیر کشور، قزوین نیز شاهد تجمعات محدود غیرقانونی بود که خوشبختانه با همیاری مردم و برخورد مدبرانه و سعه‌صدر پلیس و همکاری نهادهای امنیتی این تجمعات بدون مشکل خاصی مدیریت و تعدادی از افراد به‌عنوان لیدر و محرکین اصلی شناسایی و دستگیر شدند.
سرتیپ مهدی حاجیان افزود: قبل از اعلام سهمیه‌بندی سوخت از سوی دولت، تمهیدات لازم از سوی پلیس استان اندیشیده شده بود و پس از اجرای طرح و بروز برخی حوادث در کشور، ماموران پلیس دو نفر را که با کوکتل مولوتف به یکی از جایگاه‌های سوخت در قزوین [جایگاه رز واقع در کمربندی جمهوری] حمله کرده بودند حین فرار دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: متهمان که پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شده بودند در جریان بازجویی فنی مأموران، دو نفر از همدستان خود را معرفی کردند که این دو متهم نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر شده و به نقشه طراحی شده خود برای حمله به مخازن شرکت نفت و دو جایگاه سوخت قزوین به قصد اقدام خرابکارانه و تخریب اموال عمومی اعتراف کردند.
رییس پلیس استان یادآور شد: لیدر اصلی این گروه خرابکار که مردادماه امسال پس از خروج قانونی از کشور و سفر به یکی از کشورهای همسایه، قبل از حوادث اخیر به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده و نقشه حمله به جایگاه‌ها را طراحی کرده بود نیز با اقدام هوشمندانه پلیس دستگیر شد.
سردار حاجیان در ادامه تصریح کرد: در تجمعاتی که به بهانه افزایش نرخ سوخت در استان شکل گرفت ۱۵نفر از لیدرها و محرکین اصلی که قصد اغتشاش و بی‌نظمی در استان را داشتند، دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان گردیدند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.