اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7
ماموریت دشوار اسطوره والیبال قزوین برای مینودری‌ها

صعود به سوپر لیگ

  • کد خبر : 6264
  • 24 نوامبر 2019 - 8:58
صعود به سوپر لیگ
 نام «علی موذن» با والیبال قزوین عجین شده است. پرافتخارترین والیبالیست قزوین این روزها در کسوت مربیگری تیم شهرداری در اندیشه رساندن والیبال این شهر به ساحل آرزوها و بازگشت به روزهای پرافتخار گذشته و صعود به سوپر لیگ است. با او به همین بهانه در «فروردین امروز» به گفت‌وگو نشستیم.
آقای موذن از حضورتان به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین بگویید؟ والیبالی‌ها را سوپرایز کردید!
چند روز پیش آقای عصارزاده با بنده تماس گرفتند و جلسه‌ای تشکیل دادیم. نظرات خیلی مثبتی برای والیبال شهر داشتند و احساس کردم می‌خواهند حرکت‌های مثبتی انجام دهند و من هم چون والیبال را دوست دارم و دلم می‌خواهد والیبال قزوین به جایگاه اصلی‌اش برسد؛ از جان و دل پذیرفتم و از زمانی که شروع کردم از تصمیم خودم بسیار راضی و خشنود هستم.
 انگیزه‌تان از برگشتن چه بود؟
انگیزه‌ام فقط این بود که والیبال قزوین به جایگاه اصلی‌اش بازگردد. در چهارسال گذشته، والیبال قزوین تعطیل بود و آن سرمایه‌هایی که داشتیم از قزوین کوچ کردند و در حال حاضر تنها چند بازیکن  بومی بیشتر نداریم. من عاشق این رشته‌ام و واقعا دلم به حال این شهر می‌سوزد که والیبالش این شرایط را پیدا کرده است.
از بازیکنان‌تان بگویید. وضعیت چطوراست؟
ما تا اینجای کار دو بازیکن گرفته‌ایم؛ یکی سرعتی و یکی قدرتی. «نیما اسفندیاری» قدرتی زن است که از قوچان جذب شده  و «خسرو فرهادی» هم  سرعتی زن است که از  تهران به جمع ما پیوسته است.
بقیه بومی هستند؟
بله، بقیه بومی هستند. ما دو بازیکن دیگر هم نیاز داریم که در مجموع ۴بازیکن غیربومی و ۱۰بومی، شالکه تیم شهرداری قزوین را تشکیل خواهند داد.
فکر می‌کنید علت ناکامی تیم شهرداری فصل پیش چه بود؟ هزینه خوبی هم کردند…
 سال پیش من زیاد در جریان کار نبودم، ولی بچه‌ها می‌گفتند افرادی که گرفته بودند چندان به کار تیم نمی‌آمدند؛ به اضافه اینکه هر کاری باید یک مدیر و بزرگتر داشته باشد.
گفتید وضعیت مدیریتی و حمایتی و تدارکاتی باشگاه امسال مثل اینکه راضی کننده است؟
خیلی خوب است. ما هر برنامه‌ای که آخر هفته اعلام می‌کنیم آقای «عسگری» سرپرست تیم تمام خواسته و برنامه‌های ما را فراهم کرده‌اند. استخر و بدنسازی و سالن‌ها هم در حد توان محقق شده است.
با حضور علی موذن امسال تیم صعود کند؟
البته ادعایی نداریم، ولی با همه تجربه‌ای که داریم و هر کاری از دستم بربیاید برای تیم انجام خواهم داد و هدفمان صعود به لیگ برتراست.
الان به کادر فنی شخص خاصی هم اضافه کردید؟ یا همان بچه‌های اطراف خودتان هستند؟
آقای «ایرج مقدم» را اضافه کردیم که قبلا در تیم‌های پیکان، سایپا، گنبد و چند تیم کمک مربی و مربی بودند و در کنار تیم‌های ملی به عنوان کمک مربی آقای «ولاسکو» هم حضور داشتند. آقای «جعفری» هم از قزوین چون فردی فنی است به اضافه اینکه اطلاعاتی از گذشته و دسته یک دارند؛  کنار تیم خواهند بود.
وضعیت هیات والیبال را الان چطور می‌بینید؟ در ۴سال گذشته البته اشاره کردید که تعطیل بود…
من الان نمی‌توانم زیاد اظهارنظر کنم، ولی اگر مناظره تلویزیونی باشد من حتما با آقایانی که در این ۴سال در هیات بودند حضور پیدا خواهم کرد و می‌گویم که تمام سرمایه‌های هیات گذشته را خانه نشین کردند. هیات را فقط به یک نفر سپردند و بقیه هم آمدند و یکسال دیدند هیچ خبری نیست، رفتند و الان همه سعی‌شان این است هیات دوباره دست یک آقایی بیفتد و چهار سال دیگر دستش باشد.
اگر بخواهید به عملکرد هیات در ۴سال گذشته امتیاز بدهید چه نمره‌ای می‌دهید؟
نمره۲ هم نمی‌دهم، چون زمانی که هیات دست آقای ناصحی و دوستان بود عملکردش را با این دوره مقایسه کنید؛ بسیاری از با تجربه‌ها از هیات رفتند و…
منظورتان این است که افراد با تجربه و مربیانی که استخوان خرد کرده و جزو سرمایه‌های والیبال بودند؛ خانه نشین شدند؟
دقیقا؛ از آن‌ها استفاده نکردند. تیم‌های قزوین در گذشته هم در رده جوانان و هم نوجوانان و امید در دسته یک کشوری بودند. این چهارسال تمام تیم‌ها در دسته دو کشوری بودند، ولی در زمان ما در دسته یک کشوری حضور داشتیم و جزو۴ تیم برتر بودیم. در این چهار سال یک خروجی هم نداشتند. به عنوان مثال، یک بازیکن معرفی کنند که به تیم ملی نوجوانان رفته باشد، اما ما در سال‌های گذشته سیامک مرندی، فردین قلعه قوند، سهنداله وردیان، علی نوروزپور، محمدرضا موذن و… را از هیات‌های گذشته داشتیم.
به نظر شما چه کسی مناسبت‌ترین گزینه برای ریاست هیات است؟
الان اگر کسی را پیشنهاد کنم سوء برداشت می‌شود. در روز مجمع انتخاباتی مشخص می‌شود چه کسی برنامه دارد و  چکار می‌خواهد کند. فقط امیدوارم آقای کیایی به این جلسه نیاید!
پرشیا احسانی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.