اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
6
کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری قزوین:

در برابر مدعیان کم نمی آوریم

  • کد خبر : 6188
  • 08 اکتبر 2019 - 9:13
در برابر مدعیان کم نمی آوریم
مجید صالحی بازیکن خوش‌اخلاق بسکتبال قزوین که حضور در تیم‌های مختلف ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد، فصل گذشته نقش بسزایی در صعود تیم بسکتبال شهرداری قزوین به لیگ برتر داشت.
 او امسال پس از قطعی شدن حضور تیم بسکتبال شهرداری در لیگ برتر در جمع شهرداری‌چی‌ها باقی ماند تا در فصل جدید هم بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد.
صالحی علاوه بر مولفه‌های مثبت در کار فنی به لحاظ اخلاقی نیز به درجه‌ای از بلوغ رسیده که بتواند حواشی تیم را مقابل تیم‌های مطرح بسکتبال ایران جمع کند. این مهره ارزشمند امید حمیدی، غنیمتی برای تیم بسکتبال شهرداری قزوین است و به نظر می‌رسد اگر بازیکنان تیم هم به ارتباط دقیق و درک متقابلی از یکدیگر برسند باید شاهد تیمی جوان و یک‌دست در فصل پیش‌رو باشیم.
درحالی که شاگردان حمیدی تمرینات فشرده و البته پُرفشاری را برای حضوری موفق در لیگ برتر پشت سر می‌گذارند در یک عصر پاییزی با کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری قزوین به گفت و گو نشستیم. صالحی در گپ و گفت با «فروردین امروز» از خودش، روند تمرینات تیم، مدعیان احتمالی قهرمانی در لیگ بسکتبال و… می‌گوید.
  برای شروع از آخرین شرایط تیم و میزان آمادگی خودت بگو.
دو هفته‌ای است که تمرینات را با حضور تمام نفرات آغاز کرده‌ایم و همه چیز خوب پیش می‌رود و آمادگی من هم در شرایط خوبی قرار دارد.
   با آنچه این روزها شاهد آن هستی، روند تمرینات در آینده به چه صورتی پیش خواهد رفت؟
هفته آینده یک بازی تدارکاتی با یک تیم لیگ یکی و دو بازی هم با دو تیم لیگ برتری خواهیم داشت که یکی از این بازی‌ها در قزوین و دو بازی دیگر هم خارج از خانه خواهد بود که قطعا در افزایش آمادگی تیم ما اثر بسیار خوبی خواهد گذاشت.
  چقدر می‌توانیم به تیم بسکتبال شهرداری قزوین در لیگ برتر امیدوار باشیم؟
همه تلاش می‌کنند تیم امسال شرایط خوبی داشته باشد و البته کار سختی در پیش داریم و بازی‌ها فشرده است و تازه صعود کرده‌ایم که امیدوارم بتوانیم در این شرایط به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
  تغییر و تحول در بازیکنان و کادر فنی در روند تیم تاثیر گذاشته است؟
خوشبختانه امسال نفرات خوبی جذب تیم شده اند و کمک‌مربی جوان، فعال و علاقه‌مندی به جمع کادر فنی اضافه شده که خیلی می‌تواند به ما کمک کند.
  به نظرت با این بازیکنان می‌توان در لیگ برتر نتیجه گرفت؟
ما علیرغم بودجه کم، بازیکنان خوبی جذب کردیم و البته بودجه چندین تیم امسال از ما بیشتر است و بازیکنان ملی‌پوش و خارجی جذب کرده‌اند و ما فاقد این بازیکنان هستیم و با جوانان مستعد و سه بازیکن غیربومی؛ شاکله تیم پارسال را حفظ کرده‌ایم.
   قبول داری سنگینی بازوبند کاپیتانی در لیگ برتر به مراتب بیشتر از لیگ یک است؟
صددرصد وظیفه‌ام در لیگ برتر سنگین‌تر است و سطح مسابقات بالاتر می‌رود، ولی من به عنوان کاپیتان رابط بین بازیکنان و کادرفنی هستم و همه بچه‌ها باهم خوب هستند و مشکل خاصی نداریم و سعی می‌کنیم کم‌حاشیه‌ترین تیم لیگ برتر باشیم.
   امسال کدام تیم‌ها را مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر می‌بینی؟
امسال شرایط لیگ برتر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و بازی‌ها سخت و فشرده شده‌اند و به نظرم تیم‌های پتروشیمی، مهرام، شیمیدر، ذوب آهن و شهرداری گرگان مدعیان اصلی قهرمانی باشند.
   و در این میان تیم شهرداری هم برای سقوط نکردن می‌جنگد؟
نه اتفاقا ما به دنبال نتایج موفقی هستیم؛ چراکه تیم خیلی خوبی بسته شده و با این روند تمرینات و بازیکنان جذب شده امیدواریم جزو بالانشینان لیگ برتر باشیم، ولی هواداران هم باید شرایط بودجه کم تیم را نیز در نظر بگیرندو مطمئن باشید در برابر مدعیان کم نمی‌آوریم.
   برای تحقق این امر ابزار لازم را در اختیار دارید؟
همه بازیکنان تجربه حضور در لیگ برتر را دارند و مطمئنا از پس کار برخواهند آمد.
  آبان ماه لیگ برتر بسکتبال شروع می‌شود آیا تمرینات تیم وارد فاز جدی شده است؟
مسابقات لیگ برتر طی هفته آتی قرعه‌کشی می‌شود و ما در این دو هفته به طور جدی و صبح و بعدازظهر و هفته‌ای ۱۲جلسه تمرین کرده‌ایم که این تمرینات شامل آمادگی جسمانی، وزنه و بسکتبال می‌شود.
   رییس جدید هیات بسکتبال قزوین هم که مشخص شد؛ ایشان را چطور می‌بینی؟
شناخت کاملی از آقای خانپور ندارم، ولی ایشان علاقه‌مند هستند و در ورزش بوده‌اند و می‌توانند به بهبود شرایط و ارتقای بسکتبال قزوین کمک کنند.
سعید رسولی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.