اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
7
دروازه بان قزوینی تیم «مس سونگون ورزقان»:

دیگر در مس نمی‌مانم!

  • کد خبر : 6147
  • 15 سپتامبر 2019 - 6:44
دیگر در مس نمی‌مانم!
سعید مومنی دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان دو تورنمنت مهم را با این تیم پشت سرگذاشت و حضور در جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان می‌تواند تجربه خوبی برای این دروازه‌بان خوش نقش قزوینی باشد.
 سعید البته در آسیا نیمکت‌نشین صرف علیرضا صمیمی بود ولی در جام باشگاه‌های جهان توانست جواب اعتماد کادرفنی را بدهد. او حالا بعد از بازگشت از تایلند باید در کنار صمیمی از قفس توری مسی‌ها در بازی‌های فشرده لیگ محافظت کند. آنچه در ادامه می‌آید گفت‌وگوی «فروردین امروز» با این دروازه‌بان خوب قزوینی است.
در جام باشگاه‌های آسیا نیمکت‌نشین علیرضا صمیمی بودی؟
این در واقع صلاحدید مربی بود که من نیمکت‌نشین باشم و علیرضا در شرایط بازی باقی بماند و من هم تابع تصمیم کادر فنی هستم.
اما در جام باشگاه‌های جهان به تو اعتماد شد و جواب اعتماد کادر فنی را دادی.
بله، چون در این مسابقات حساب زیادی روی قهرمانی باز نکرده بودیم و تصمیم بر این شد از گُلر دوم استفاده شود که خوشبختانه از سه بازی در دو بازی من دروازه‌بان بودم و عملکرد خوبی هم داشتم.
چه عاملی مانع از تکرار قهرمانی تیم در آسیا شد؟
باید بگویم که سطح مسابقات خیلی خوب بود و ما هم خوب شروع کردیم، ولی رفته رفته ۴-۳بازیکن ما مصدوم شدند و با ۶-۵نفر مسابقات را ادامه دادیم، اما در فینال و مقابل «ناگویا»ی ژاپن دیگر بچه‌ها خودشان نبودند.
مشکل را کجای کار دیدی؟
در آسیا بیشتر نداشتن برنامه تاکتیکی گریبان‌گیر ما شد؛ چرا که پارسال از قبل می‌دانستیم قهرمان می‌شویم، ولی امسال از اولش بی‌برنامه بودیم و روی اصول نبودیم و مشکلات هم سرانجام خودش را نشان داد. از طرف دیگر در تایلند مشکل تغذیه داشتیم و از یک چهارم نهایی به بعد نتوانستیم خودمان را نشان دهیم، گرچه من در مجموع مشکل را در کادر فنی دیدم.
کدام حریفان شما را در آسیا بیشتر اذیت کردند؟
ناگویا ژاپن و بانک بیروت و همچنین نماینده ویتنام حریفان سختی برای ما بودند.
البته شما امسال تغییر و تحول زیادی در بازیکنان تیم داشتید.
همینطوره، ما امسال با تغییر چند بازیکن، تنها یک ماه زمان داشتیم و از طرفی هم می‌دانستیم دومی و دهمی هیچ فرقی برایمان نمی‌کند و تنها باید به دنبال تکرار قهرمانی باشیم که آن هم نشد.
بازی در جام باشگاه‌های جهان برایت چه نوع تجربه‌ای بود؟
خب جام باشگاه‌های جهان سطح بالایی داشت و بازی با تیم‌های بزرگی مانند مگنوس برزیل که در نهایت قهرمان هم شد و تماشای بازی‌های بارسلونا و فوتسال مدرن از نزدیک در اولین دوره حضور در این مسابقات، تجربه خوبی می‌تواند باشد.
از عملکرد خودت در این دو بازی رضایت داری؟
ما بازی اول مقابل مگنوس را دو بر یک باختیم و بازی دوم که علیرضا صمیمی داخل دروازه بود را شش بر صفر به اسپوز اسپانیا واگذارکردیم. در بازی سوم هم با حضور من در دروازه چهار بر دو نماینده مراکش را شکست دادیم که با این اوصاف از عملکردم راضی هستم.
با حضور در این دو تورنمنت بازی‌هایتان در لیگ هم به تعویق افتاد.
ما پس از بازگشت از تایلند روز جمعه گذشته با ارژن شیراز بازی کردیم که این بازی را چهار بر دو بردیم. با این وضعیت رفته رفته شرایط تیم خوب می‌شود و امیدوارم که امسال در لیگ و آسیا قهرمان شویم.
علی افضل هم که مجددا به مس برگشت و جایگزین آقای تقی پورشد.
بله، آقای افضل دو جلسه است به تیم ملحق شده و امیدواریم با آمدن ایشان شرایط بهتر شود؛ هرچند بچه‌ها هنوز خسته هستند.
از نیمکت‌نشینی خسته نشده‌ای؟
این موضوع واقعا اذیتم می‌کند و روی بازی در تیم ملی هم تاثیر می‌گذارد که باتوجه به این شرایط تصمیم گرفتم نیم فصل از مس جدا شوم.
از تیمی هم پیشنهاد داری؟
من پیشنهاداتی از یک تیم تایلندی و دو تیم داخلی دارم که این موضوع را با عوامل باشگاه مطرح کردم و علیرغم اینکه قراردادم تا آخر فصل است؛ با دریافت رضایتنامه دیگر در جمع مسی‌ها نخواهم بود.
و سوال آخر اینکه، فوتسال قزوین را در این سال‌ها چگونه می‌بینی؟
متاسفانه طی این ده سالی که از قزوین دورشده‌ام هیچ اتفاقی در فوتسال استان نیفتاده است و مسوولان فقط وعده وعید می‌دهند. هرچند امیدوارم حداقل شهرداری قزوین و کراپ الوند در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک بتوانند مقداری از این کمبودها را جبران کنند.
سعید رسولی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.