اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
8

نگرانی‌های تکراری

  • کد خبر : 6007
  • 01 جولای 2019 - 7:45
نگرانی‌های تکراری
یکم- روزهای آغازین سال 98 هم به سرعت برق و باد گذشت و اولین ماه تابستان کم کم به نیمه می‌رسد؛ اما این روزها در ورزش قهرمانی و تیمداری حرفه‌ای بسیار ارزشمند هستند و باشگاه‌هایی در طول فصل موفق خواهند بود که قدر این روزها را بدانند و با برنامه‌ریزی دقیق به جذب بازیکن و تمرین‌های پیش فصل بپردازند.
با این توضیح، اگر نگاهی به وضعیت تیم بسکتبال شهرمان که به لیگ برتر صعود کرده بپردازیم، متوجه می‌شویم که حتی روند ناصحیح و غیرحرفه ای در اداره تیم‌های آماتور هم در این تیم رعایت نشده‌است.
متاسفانه بنا بر گفته «حمیدی» سرمربی این تیم، هنوز تکلیف باشگاه برای تیم‌داری در فصل آینده رقابت‌ها در لیگ برتر معلوم نیست و همه به تصمیم و اراده مدیران بالا دستی برای ادامه کار منوط شده‌است. این درحالی است که هنوز چند ماهی از افتخار آفرینی نوجوانان و جوانان با استعداد و بی‌ادعای بسکتبالیست قزوینی در صعود به لیگ برتر نگذشته‌است؛ بنابراین نباید دستاورد ارزشمند شهرداری  و شورا برای تیم‌داری در ورزش حرفه‌ای استان را به راحتی از دست بدهیم.
امیدواریم هرچه زودتر تصمیم گیران این تیم با اقدامات منطقی تکلیف تیمداری و حضور موفق در لیگ برتر را مشخص کنند؛ چراکه همین امروز هم دیر شده‌است.
دوم- بارها در مورد شرایط باشگاه فرهنگی و ورزشی «کاسپین» قزوین مطلب نگاشته شده و اظهار نظرهای متفاوتی در رسانه‌ها هم مطرح شده‌است؛ ولی گویی گوش شنوایی وجود ندارد. اصلا مشخص نیست تصمیم گیر واقعی در این باشگاه با ساختار عجیبش چه کسی است. بیش از هفت سال تیم‌داری در لیگ دسته دوم فوتبال ایران فقط نتیجه‌اش میلیاردها تومان هزینه است که هیچ عایدی برای ورزش قزوین و حتی فوتبالیست‌ها و مربیان قزوینی نداشته، به طوری که نام‌هایی هم که در فوتبال قزوین اسطوره بودند،کم اعتبار کرده‌است.
باوجود این، مسابقات لیگ دسته دوم در پیش است و کاسپین مانند فرزند سر راهی بر سر نداشتنش بحث و جدل است! تا آخرین لحظه با دستور یک مقام مافوق به تیم داری نصف و نیمه بپردازد. اگر راه موفقیت در ورزشی مانند فوتبال در استان‌های دیگر هم اینگونه باشد که باید فاتحه تیمداری ورزش حرفه‌ای را خواند. باید برای برون رفت از این تسلسل ناگوار یک تدبیر نصفه و نیمه کرد و کار را به کارشناسان و دلسوزان سپرد تا حداقل با یک مشاوره صحیح زمینه تصمیم‌گیری صحیح را در این باشگاه فراهم کنند.
با این شرایط و هزینه‌های میلیاردی که برای تیم درچند سال  اخیرشده‌است، می‌توانستیم در رشته‌های دیگر به عناوین، مدال‌ها و افتخارات غیرقابل تصوری دست پیدا کنیم.
 اکنون دلسوزان واقعی و فعالان ورزش استان انتظار دارند تکلیف این باشگاه هرچه زودتر روشن شود و تجربه هفت سال تیمداری ناموفق مانند آینه در برابر تصمیم گیران و مدیران قرار بگیرد.
امیر رجبی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.