اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
9

پایان خوش

  • کد خبر : 5911
  • 17 مارس 2019 - 13:42
پایان خوش
یکم – سال نود وهفت با تمام اشک و لبخندهایش، به روزهای پایانی خود رسید. با مروری بر اتفاقات سالی که گذشت و مقایسه آن با سال‌های پیشتر باید اذعان کرد این سال جزو سال‌های نسبتاً خوب ورزش قزوین به شمار می‌رود؛ به طوری‌که در روزهای پایانی سال با صعود تیم بسکتبال شهرداری قزوین به لیگ برتر، یک گام اساسی در این رشته برداشته‌شد.
روزهای پرمدال برای ورزش قزوین کم نبوده‌اند؛ ولی موفقیت در یک ورزش تیمی مانند بسکتبال شیرینی دیگری دارد؛ برای مثال، موفقیت در فوتبال را نمی‌توانید با کسب مدال در رشته‌ای مانند رزمی مقایسه کنید. با این پایان خوش در بسکتبال، سال پیش رو می‌تواند در این رشته بسیار داغ و پرخبر باشد. اگر والیبال هم بتواند سال آینده از پتانسیل شورا و شهرداری قزوین استفاده کند و روند بسکتبال را ادامه دهد، مطمنا روزهای پرتماشاگری را در ورزشگاه خاطره انگیز شهید بابایی شاهد خواهیم بود.
دوم – ورزش بانوان قزوین در دوبخش تیمی و انفرادی مثل همیشه پر فروغ بود؛بانوان ورزشکار قزوینی نشان داده‌اند با کمترین حمایت و سرمایه گذاری، بهترین عناوین را کسب خواهند کرد. تیم والیبال بانوان قزوین، نمونه بارز این روند بود و توانست با صعود به لیگ برتر، روزهای پرافتخار این رشته را در سال آینده نوید دهد. چند سالی بود که والیبال قزوین در بی‌خبری بود و همگان از موفقیت‌های این رشته مانند یک دوران طلایی یاد می‌کردند؛اما در روزهای پایانی سال بازهم این دختران با استعداد دست به کاری بزرگ زدند و در مسیر روزهای پرفروغ گذشته قدم نهادند. در ورزش‌های انفرادی هم که در رشته‌هایی مانند کاراته و رزمی و تکواندو … روند موفقیت‌ها در بخش بانوان بهتر از سال‌های گذشته بود.
سوم – در حوزه سیاست گذاری کلان، بدون هیچ قضاوت و جهت‌داری باید گفت اداره کل ورزش بیشتر بر امور تخصصی این حوزه و حل مشکلات و کمبودهای زیرساختی متمرکز شده‌است. امسال را می‌توان علیرغم کمبودهای شدید مالی سال عمرانی موفق نامید و در صورتی که روند اجرای امور در احداث ورزشگاه ۶ هزار نفری قزوین سرعت یابد، سال آینده شاهد گشایشی اساسی در این زمینه خواهیم بود.
این روزها ورزش قزوین از هرجهت از مباحث سیاسی فاصله گرفته و بی‌حاشیه تر از همیشه مسایل ورزشی در اولویت قرار گرفته ‌است. اگر روند حمایت شهرداری  با تعامل و هدایت اداره کل ورزش ادامه پیدا کند، روزهای بهتری در انتظار ورزش قزوین خواهد بود. موفقیت ورزش قزوین در رقابت‌های اندونزی گواهی دیگر بر این مدعاست.
امیر رجبی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.