اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
8

روزهای امیدوار کننده

  • کد خبر : 5867
  • 21 ژانویه 2019 - 8:54
روزهای امیدوار کننده
یکم- تیم فوتسال شهرداری قزوین در مسابقات لیگ دسته اول کار خود را با کسب عنوان چهارم به پایان رسانید.
 این تیم که بسیار شتاب‌زده جمع شده بود و تا روزهای آغازین رقابت‌ها در مرحله آماده‌سازی و جذب بازیکن و مربی قرار داشت، در اولین فصل حضورش به نتایج بدی دست نیافت ولی انتظارها از نماینده فوتسال قزوین بیشتر از عنوان چهارمی بود و اگر شاگردان «باغبان صالحی» کمی خوش شانس بودند می‌توانستند به نتایج بهتری دست پیدا کنند.
 قزوین در فوتسال پتانسیل‌های بالایی دارد و اگر مدیریت صحیح و حمایت اصولی صورت بگیرد با کمترین امکانات می‌توان شاهد سردادن فریاد لیاقت فرزندان دیار مینودری بود. بدترین نکته در اولین فصل حضور این تیم شکست ۸ بر صفر در هفته پایانی برابر «شاهین کرمانشاه» بود که غرور فوتسال قزوین را جریحه دار کرد.
با پتانسیل بالای موجود در بین جوانان این شهر  باید امیدوار بود که در فصل بعد، تیم شهرداری قزوین برای صعود به لیگ برتر فوتسال کشور بسته شود تا قزوین به حداقل  سهمش در فوتسال ایران برسد. دعوت سه فوتسالیت قزوینی به تیم ملی فوتسال گواهی بر این ادعا است.
دوم- بسکتبال امروز به گل سر سبد ورزش قزوین  بدل شده است. در این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان نتایج امیدوار کننده‌ای بدست آمده است. تیم بسکتبال آقایان شهرداری قزوین در دور مقدماتی توانست عنوان صدرنشینی را بدست بیاورد. شاگردان «امید حمیدی» نشان دادند که از استعداد و بلوغ بالایی برخوردار هستند و می‌توانند با کم ترین امکانات دست به کارهای بزرگی بزنند.
باشگاه شهرداری قزوین با وجود توانمندی در رشته‌های مختلف ورزشی، موفق ترین نتیجه را تا اینجای  کار با بسکتبال گرفته است و اگر حمایت و توجه بیشتری صورت بگیرد قزوینی‌ها حتی در لیگ برترحرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در بخش بانوان هم شاگردان
«افسانه حسن نایبی» نتایج جالبی گرفته‌اند و هم اکنون در لیگ دسته یک بانوان با پنج برد و یک باخت در جایگاه اول قرار دارند. ثمره تیم‌داری شهرداری در عرصه بستکبال ایران هم را می‌توان در دعوت «فاطمه آقازادگان» به تیم ملی مشاهد کرد که در کنار این بانوی آینده‌دار؛ «مژگان خدادادی» هم به عنوان ستاره سال‌های اخیر تیم ملی حضور دارد.
سوم- هر چقدر بسکتبال امیدوارکننده ظاهر شده است بر عکس آن تیم والیبال شهرداری قزوین در لیگ دسته اول نتایجش چندان چنگی به دل نمی‌زند.
همه اهالی ورزش و کارشناسان والیبال انتظار این چنین نتایج نسبتا ضعیفی را از نماینده والیبال قزوین نداشتند. شهرداری قزوین اگر می‌خواهد در والیبال گام‌های محکم‌تری بردارد باید حداقل در جمع چهارتیم صعود کننده به مرحله حذفی قرار بگیرد تا در مرحله حذفی یک فکر اساسی برای تیم شود. همه می‌دانیم قزوین شهری والیبال دوست است و این نتایج نشان‌دهنده استعداد و قابلیت والیبال قزوین نیست.
امیر رجبی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.