اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
8
نمودار صعودی شهرداری قزوین در لیگ یک؛

فوتسال قزوین جان دوباره می گیرد؟

  • کد خبر : 5770
  • 11 اکتبر 2018 - 9:52
فوتسال قزوین جان دوباره می گیرد؟
تیم فوتسال شهرداری قزوین که به همت مدیریت شهری، دقیقه نود وارد صحنه رقابت های لیگ یک شد، جانی تازه به این رشته پرطرفدار در قزوین بخشید. با صدور مجوز رسمی فعالیت باشگاه شهرداری قزوین از سوی اداره کل ورزش و جوانان، فوتسال ماموریت پیداکرد تا پس از والیبال، تب و تاب را در دل علاقه مندان ایجاد کند.
شروعی نه چندان خوشایند
فوتسالی که روزگاری با فلامینگو و آرش بتن و پوشینه بافت، در کشور غوغا می کرد حالا می خواهد با نام شهرداری قزوین روزهای خوب را تداعی کند. شهرداری قزوین رقابت خود در لیگ یک را آغازکرد، ولی نه آغازی که به مذاق
علاقه مندان خوش بیاید. شاگردان محمد باغبان صالحی در هفته نخست در خانه ۴ بر ۲ مغلوب نماینده اراک شدند.
فوتسالیست های شهرداری قزوین که اغلب آنها را مهره های جوان و کم تجربه و البته بومی تشکیل می دهند در هفته دوم هم عملکرد خوبی نداشتند و بازهم با نتیجه ۳بر صفر، متحمل شکست دیگری برابر رامک شیراز شدند.
پس از آن که سیلی از انتقادات و هجمه ها به سوی این تیم تازه تاسیس روانه شد،  این تیم شکست در برابر رعد پدافند اصفهان در هفته سوم را هم تجربه کرد. اما در بازی خانگی فوتسالیست های شهرداری قزوین، آب رفته را به جوی برگرداند و موفق شدند ۵ بر ۳ میهمان اصفهانی خود را شکست دهند. نخستین برد شهرداری قزوینی مساوی بود با خروج این تیم از بحران و امیدواری به آینده تا این تیم انگیزه مضاعفی برای شکست حریفانش در هفته های آتی بگیرد.
آینده روشن برای شهرداری قزوین
محمد باغبان صالحی سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین که در واپسین لحظات جانشین محمود عبداللهی شد، در رابطه با شکل گیری این تیم و عملکرد آن در ۳ هفته نخست لیگ به فروردین امروز گفت: با پیگیری اعضای شورای شهر و شهرداری قزوین تیم فوتسال شهرداری قزوین با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیربومی وارد رقابت های لیگ یک شد.
باغبان صالحی درمورد نحوه انتخاب خود به این سمت توضیح داد: این تیم تمریناتش را با محمود عبداللهی پیگیری می کرد، و بنده هم به عنوان مدیرفنی کنار تیم بودم، که باتوجه به عدم توافق مالی طرفین؛ من به عنوان سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین انتخاب شدم. وی اظهارکرد: ما تیم جوانی را راهی مسابقات کردیم که در دو مسابقه نخست هم تاوان این کار را دادیم.
باغبان صالحی با اشاره به حضور دقیقه نودی این تیم در رقابت ها افزود: تنها چند روز مانده به آغاز رقابت ها تیم را جمع کردیم ولی سعی می کنیم از تمام پتانسیل فوتسال قزوین بهره ببریم که البته این کار مقداری زمانبر است.
حفظ تیم در لیگ یک؛ اولویت باشگاه
وی با اشاره به سیاست باشگاه در قبال این تیم گفت: سیاست باشگاه حفظ تیم در رقابت های لیگ یک است، تا سال آینده با برنامه ریزی بهتر بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی درخصوص اضافه شدن مجید گروه ای به عنوان مدیرفنی و مهدی شالباف به عنوان سرپرست، توضیح داد: از آقای گروه ای خواستیم به عنوان یک پیشکسوت در کنار تیم باشند که ایشان هم پذیرفتند به صورت افتخاری ما را همراهی کنند.
باغبان صالحی با اشاره به اهمیت کسب نخستین پیروزی گفت: باتوجه به دو باخت متوالی در هفته اول و دوم کسب امتیازات کامل این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار بود و توانستیم با کسب سه امتیاز این بازی تا حدودی از بحران خارج شویم.
وی اذعان کرد: وقفه ایجادشده در لیگ خیلی به ما کمک کرد چرا که توانستیم تمرینات بدنی و تاکتیکی خوبی را در این مدت انجام دهیم. خوشبختانه بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیده اند و در این بازی با تمام توان کارکردند. امیدواریم این شرایط را ادامه دهیم و در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.
وی با اشاره به بازی هفته چهارم این تیم گفت: هفته چهارم باید در تهران به مصاف مقاومت این شهر برویم که این بازی روز جمعه برگزار می شود.
تیم فوتسال شهرداری قزوین معبر رویاهای فوتسالی دیار مینودری است، تا روزهای خوش گذشته را دوباره زنده کند هرچند با توجه به تازه تاسیس بودن این باشگاه و بازیکنان جوان و کم تجربه صعود این تیم به لیگ برتر خواسته ای نامعقول و دور از ذهن است ولی این جوان ها می توانند آینده فوتسال قزوین را بسازند.
سعید رسولی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.