اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
5

سه گانه ورزش

  • کد خبر : 5768
  • 11 اکتبر 2018 - 9:49
سه گانه ورزش
یکم- سه هفته از آغاز رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور می گذرد و تیم فوتسال شهرداری قزوین تا اینجای کار با دو شکست متوالی و یک پیروزی خانگی همچنان امیدوار است که تا پایان فصل نتایج بهتری را کسب کند.
 مشکلات خرید امتیاز تیم در آخرین زمان، تشکیل تیم، جذب کادرفنی، بازیکنان و … از جمله مواردی است که تیم های قزوینی با آن آموخت شده اند. اما آن طور که سرمربی این تیم می گوید؛ تیم شهرداری قزوین در ادامه راه مطمئناً نتایج بهتری کسب خواهد کرد. قزوین با پتانسیل بالای جوانانش  نیازمند همت و غیرت و تعصب و مدیریت است، تا سهم خود را از افتخارات این رشته در  کشور به دست بیاورد.
دوم- هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور در حالی به پایان رسید، که نماینده استان قزوین با یک بازی کمتر در جایگاه هفتم ایستاده است. رقابت های لیگ دسته دوم امسال فشرده تر و سخت تر از سال های گذشته در حال برگزاری است و تیم ها در دو گروه سیزده تیمی در لیگ دسته دوم با هم رقابت می کنند. تا هفته چهارم کاسپین با ۳ بازی انجام شده،  بد نتیجه نگرفته و با چهار امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد، اما اگر هدف کاسپین صعود به دسته بالاتر باشد، کسب امتیاز در دور رفت بسیار حیاتی و سهل تر از دور برگشت است. با نگاهی به شیوه بازی  این تیم برابر «شهرداری همدان» از نگاه کارشناسان هنوز کاسپین به وضعیت ایده آل خود نرسیده است و ناهماهنگی در خطوط سه گانه و تغییر فاز از حالت دفاعی به حالت حمله دچار ضعف اساسی است.
این در حالی است که در تیم فنی و مدیریتی این باشگاه امروز نام هایی مثل مجید رضایی، سعید دقیقی، میرمسعود میرزاده و … قرار دارند و به نوعی می توان گفت مدعیان فوتبال قزوین در زمینه فنی  و مدیریتی با کوله باری از تجربه در راس این تیم قرار دارند و باید امیدوار بود که این تیم متحد بتواند نقشه صعود کاسپین را بعد از سال ها ترسیم کند. البته این روزها برای قضاوت در مورد عملکرد فنی کاسپین شاید زود باشد، ولی تماشاگران با تماشای بازی های این تیم نمایش چندان دلچسب و امیدوار کننده ای را شاهد نبودند و باید زنگ خطر را برای تقویت بیشتر این تیم به صدا درآورد.
سوم – حضور تیم های شهرداری قزوین در لیگ فوتسال و تیم کاسپین در لیگ دسته دوم فوتبال، اتفاقات خجسته ای برای علاقه مندان به فوتبال است . حالا که دو تیم با همت مسئولین استانی در رقابت های برتر کشور حضور دارند، باید فرآیندی حرفه ای برای جذب و حضور تماشاگران در مسابقات خانگی آن ها فراهم شود. تشکیل کمیته هواداران برای ایجاد انگیزه و شور و برنامه ریزی جهت بهره برداری از امتیاز میزبانی یکی از راهکارهای مناسب باشگاه داری حرفه ای است. اگر تماشاگران با ورزشگاه های ما آشتی نکنند، موفقیت ها هم نمی توانند احساس تعلقی بین تماشاگران ایجاد کنند. رمز موفقیت ریشه ای در رشته هایی مثل فوتسال و فوتبال حضور و آشتی تماشاگران با ورزشگاه هایی مثل شهید بابایی، شهیدرجایی و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری آزادگان است.
امیر رجبی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.