اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
6

بسکتبال شادکام؛ فوتسال امیدوار

  • کد خبر : 5730
  • 10 سپتامبر 2018 - 6:39
بسکتبال شادکام؛ فوتسال امیدوار
یکم- تیم بسکتبال بانوان استان قزوین، در رقابت های قهرمانی جوانان کشور توانست در یک نمایش خیره‌کننده عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد.
این عنوان در حالی بدست آمد، که در این رقابت ها استان های تیپ «یک» کشور و برخوردار از امکانات، با تمام توان آمده بودند تا عناوین برتر کشور را به دست بیاورند، ولی دختران بااستعداد قزوینی نشان دادند که همه فاکتورهای قهرمانی و موفقیت در امکانات و تدارکات خلاصه نمی شود و استعداد، تعصب و تلاش هم عوامل بسیار تعیین کننده ای در موفقیت رشته ای مثل بسکتبال است.
این قهرمانی در حالی برای تیم بسکتبال بانوان جوان قزوین، به دست آمد که ورزش قزوین در رشته های تیمی مانند بسکتبال، والیبال، فوتبال و… دارای مشکلات و ضعف های ساختاری است. در حالی که چند سالی است بسکتبال بانوان قزوین، در خواب زمستانی فرورفته بود، بانوان بسکتبالیست ثابت کردند، اگر کمی حمایت حداقلی از تیم شان صورت بگیرد، حرف های بسیاری برای گفتن در بسکتبال دارند و می توانند برای ورزش قزوین مدال های خوش‌رنگی کسب کنند.
یادمان نرفته که در سال های گذشته، بانوان قزوینی در لیگ برتر بسکتبال کشور عنوان قهرمانی را به دست آوردند و اگر برنامه جامعی برای پیشرفت این رشته وجود داشته باشد، می توان به موفقیت این رشته خوش بین  بود. هیأت بسکتبال استان، چند ماهی بیشتر نیست، که رییس جدید خود را شناخته و باید امیدوار باشیم که با حضور افراد با تجربه و سخت کوشی مانند خانم نایبی و آقای حمیدی و … روند فعال شدن این رشته شکل علمی و عملی تری به  خود بگیرد .
دوم – تیم فوتسال شهرداری قزوین بالاخره فعالیت خود را با خرید امتیاز تیم شاهد تهران، در لیگ دسته اول فوتسال کشور آغاز کرد . این اتفاق خوش یمن، اهالی فوتسال قزوین را به وجد آورد و خیلی ها را امیدوارکرد، تا این رشته پرطرفدار، به روزهای اوجش در سطح اول فوتسال کشور بازگردد.
حالا که زمینه برای بروز استعدادهای فوتسال قزوین فراهم شده، این انتظار از اهالی فوتسال قزوین می رود، که با همدلی و اتحاد و گذشتن از منیت ها زمینه موفقیت این رشته را فراهم کنند. 
همه کارشناسان فوتسال اذعان دارند، قزوین یکی از استان های فوتسال خیز کشوراست . حضور جوانان فوتسالیست قزوینی مانند «عزتی « و … در برترین تیم فوتسال آسیا، شاهدی بر این مدعاست. در همین زمینه  تیم شهرداری قزوین می تواند، اولین گام برای بازگشت به روزهای اوج فوتسال قزوین  باشد .
اگر همدلی و اتحاد اهالی فوتسال حول محور این تیم شکل بگیرد، این اطمینان را خواهیم داشت، که علی رغم همه کمبودها،  شاهد روند پیروزی های این تیم باشیم و سالن شهید بابایی که  پیش از این مامن عاشقان فوتسال قزوین بوده است، دوباره پر از تماشاگر شود .
امیر رجبی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.