اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
9

آغازی تکراری

  • کد خبر : 5700
  • 25 آگوست 2018 - 7:52
آغازی تکراری
تاریخ برای ورزش و فوتبال قزوین چند سالیست در حال تکرار است. از سال1391 که باشگاه فرهنگی ورزشی کاسپین تشکیل شد و به تیم داری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پرداخت، روند فعالیت این تیم به نوعی با کم ترین تغییر در چهار سکانس تکرار می‌شود.
سکانس  اول-  با پایان فصل ادامه تیم داری و فعالیت باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار می گیرد و در روزهای نزدیک به آغاز رقابت های لیگ‌، استاندار، وکیل، مدیر و… وارد میدان می شوند و با فشار به این نتیجه می رسند که باید تیم‌داری کاسپین ادامه پیدا کند! این قسمت در این شش سال اخیر حداقل در ۵سالش برای اهالی فوتبال بسیار آشناست.
سکانس دوم- روزهای طلایی آماده‌سازی تیم، انتخاب بازیکنان، برگزاری اردوهای تدارکاتی به دلیل تعلل و عدم قاطعیت در تصمیم‌گیری از دست می رود. معدود بازیکنان مطرح و موفق در تیمهای حرفه ای تر جذب و به قول معروف بازیکنان جامانده روانه کاسپین قزوین می شوند.
 سکانس سوم- اما تیم با شرایط ناآماده بسته می شود، سرمربی و مدیرعامل به دلیل نتیجه گیری نامطلوب تحت فشار قرار می گیرند. علی رغم این که حتی از جیب در هزینه ها و اعتبار شخصی شان مایه گذاشته اند، تیم به دلیل منطق فوتبال نتیجه نمی گیرد و دوباره انتقادات و حواشی شروع می‌شود.
سکانس آخر- در نهایت هنگام نیم فصل هم که فشارها بالا می رود، چند بازیکن جذب می شوند و به دلیل بد شانسی های همیشگی که دامن کاسپین را گرفته رویای صعود، تعبیر دراماتیکی ندارد و به یک تراژدی هفت ساله بدل می شود.
این چهار سکانس آشنای باشگاه کاسپین در شش فصل گذشته با کمی تغییر رخ داده است. اما امسال دو پادشاه در یک اقلیم گرد هم آمده‌اند که شاید از اتفاقات نادر فوتبال در قزوین، رخ دهد.
«مجید رضایی» و «سعید دقیقی» با چک سفیدی که اعتبار چندساله شان پشتوانه آن است، دست به ریسک بزرگی زده‌اند. امسال  تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک جدول با هم برای صعود مبارزه می‌کنند و شیوه جدید برگزاری مسابقات، کار را بسیار سخت کرده است.
با این وضعیت  همه اهالی فوتبال و دلسوزان دست به دعا برده‌اند که امسال حداقل روند ناکامی ها پایان پذیرد و روزهای خوشبختی کاسپین را هم شاهد باشیم. آرزویی که با تغییر روند صعود تیم ها و آماده‌سازی پیش فصل چندان آسان بدست نخواهد آمد.
امیر رجبی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.