اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
با قطعی ناگهانی برق رخ داد؛

افزایش حبس قزوینی‌ها در آسانسور

  • کد خبر : 5678
  • 23 آگوست 2018 - 6:03
افزایش حبس قزوینی‌ها  در آسانسور
قطعی های مکرر برق طی یک ماه اخیر با هدف کاهش مصرف انرژی، آسانسورها را در میانه راه متوقف کرده تا در این مدت اخبار حبس شهروندان در آسانسور بیش از گذشته به گوش برسد.
 تا پیش از این استاندارد نبودن آسانسورها و حوادث ناشی از این، امدادگران آتش نشانی را فرا می  خواند و حالا با قطعی  ها مکرر برق، این حوادث جور دیگری برای شهروندان رقم می  خورد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در این باره گفت: روزانه ۱۰ تا ۱۵ نفر از شهروندان در آسانسور  ها محبوس می  شوند و در مقایسه با آمارهای مربوط به گذشته، قطعی برق در قزوین عملیات حبس آسانسور را افزایش داده است.
به گفته غدیر موسی خانی، طی روزهای اخیر قطعی  های برق در مناطق مختلف شهری موجب شده تا حوادث مربوط به حبس مسافران بیش از گذشته رخ دهد به نحوی که روزانه حدود ۱۵ عملیات امداد و نجات به این منظور انجام می  شود که این آمار را باید به تماس  های تلفنی که شهروندان در این زمینه راهنمایی می  خواهند، اضافه کرد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی با تأکید بر اهمیت دقت و توجه از جانب شهروندان قزوینی، اضافه کرد: از شهروندان قزوینی درخواست داریم به منظور پیشگیری از حوادث حبس در آسانسور، به اطلاعیه  های زمانبندی قطع برق توسط شرکت برق استان توجه کنند و در آن هنگام سوار آسانسور نشوند.
او با اشاره به ۲ مورد مرگ بر اثر سقوط در چاهک آسانسور طی سال جاری، افزود: در دومین مورد که در روزهای اخیر به آتش نشانی گزارش شد فردی به دلیل رعایت نکردن مسایل ایمنی و نبود حفاظ از طبقه دوم یک ساختمان نیمه کاره به طبقه منفی ۲ سقوط کرد و جان باخت که توسط نیروهای آتش نشانی به بیرون آورده شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.