اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد؛

کاهش ۳۸ درصدی جرایم خشن در قزوین

  • کد خبر : 5645
  • 22 جولای 2018 - 14:02
کاهش ۳۸ درصدی جرایم خشن در قزوین
فرمانده انتظامی قزوین گفت: جرائم در استان از سال 91 تاکنون با کاهش 48 درصدی روبرو بوده؛ این درحالی است که جرائم خشن هم با کاهش 38 درصدی همراه بوده‌است.
براساس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی محمودی، در نشست مشترک مسئولان انتظامی و قضایی با اشاره به ۲۰۲ مورد کشف سوخت قاچاق طی سه ماهه سال جاری،از افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سرقت‌های تحت پوشش و افزایش ۸۲ درصدی حوزه کشفیات مواد مخدر و ۱۰ درصدی کشف سلاح غیرمجاز در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
او در ارتباط با جرائم سایبری هم گفت: به واسطه تشدید فعالیت دشمنان در عرصه‌های فضای مجازی در سه ماهه جاری در کشف جرائم سایبری ۲۴ درصد افزایش داشته‌ایم.
او همچنین از کاهش ۱۴درصدی تصادفات فوتی و کم شدن ۳۸ درصدی جرایم خشن در استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه گفت: بخش مهمی از امنیت مطلوب و پایدار که در کشور وجود دارد با تلاش این دو مجموعه محقق شده‌است.
به گفته این مقام بلندپایه نظامی، با تلاش دستگاه قضایی و دیگر نیروهای امنیتی، استان قزوین از امنیت بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.
سردار محمودی در ادامه با اشاره به همکاری تنگاتنگ نیروی انتظامی با دستگاه قضایی،اظهار کرد: براساس آمار سه ماهه در اجرای احکام قضایی ۹هزار و ۷۰۰ مورد همکاری داشتیم که با افزایش ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است. فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی ابلاغ اوراق قضایی،افزود: در سه ماهه سال جاری ۱۶ هزار پرونده تشکیل شده و در زمینه پرونده های ارجاع شده به پاسگاه‌ها نیز ۳۱ درصد افزایش داشتیم.
سردار محمودی گفت: برای انجام وظایف مشترک در جهت تامین نیاز مردم و تماس با دفتر نظارت همگانی نیز امسال تاکنون ۳۳ هزار مورد تماس دریافت کرده‌ایم.
 فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: به واسطه تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی در سطح استان،  به تماس‌های مردم بهتر و با سرعت بیشتری رسیدگی می‌شود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.