اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
8
آفساید

محک تجربه

  • کد خبر : 5424
  • 24 فوریه 2018 - 6:40
محک تجربه
امسال سریال صعود کاسپین در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با یک باخت دیگر پایانی تراژدیک داشت. حالا یک فصل دیگر باید منتظر بمانیم  و امیدوار باشیم تا فرمول خوشبختی و صعود بالاخره برای فوتبال قزوین پیدا شود.

اما امسال کاسپین بومی‌ترین تیم‌ چند سال اخیر را داشت و با ۹‌بازیکن بومی، دست به ریسک بزرگی برای حضور در رقابت‌ها زد. سعید دقیقی که سراپا انگیزه برای خدمت به فوتبال این شهر است، نتوانست با انرژی روانی  که به تیم تزریق کرد از پس مشکلات عمیق ناشی از کمبود اعتماد به نفس بازیکنان کاسپین برآید.
 تیمی که در ابتدای فصل با برگزاری جشن پیراهن ومراسم آغاز فصل، معرفی بازیکن، جذب اسپانسر، پخش مستقیم، تشکیل دفتر باشگاه و… دور نمایی روشن برای آخر فصل داشت؛ ولی واقعیت‌ها با انتظارات مطابقت پیدا نکرد و فقط با حضور ستاره فوتبال قزوین، همه کاستی‌های فنی و نبود بازیکن خلاق و مشکلات ساختاری و … پشت نام سعید دقیقی پنهان شد تا منتقدان و مخالفان و رقبای ورزشی و سیاسی و … بهترین فرصت برای حمله به موفق‌ترین  فوتبالیست چند سال اخیر قزوین را پیدا کنند.
اما به راستی با تخریب سعید دقیقی، مجید رضایی، رضا مطلبی و… فوتبال قزوین به جایی خواهد رسید؟
مهمترین مشکل کاسپین، با بیش از شش میلیارد تومان هزینه در چندفصل، نبود برنامه‌ریزی و نگاه حرفه‌ای به تیم‌داری در فوتبال است.
متاسفانه در این باشگاه هیچگاه در ابتدای فصل تصمیمات از روی منطق و تجربه گرفته نمی‌شود و همیشه چند روز مانده به رقابت‌ها با فشار سیاسی و … به تیم‌داری در لیگ روی می‌آوریم . بعد از هزینه چند صد میلیونی در آخر فصل ناکام هستیم.
 تجربه و نگاه به گذشته می‌تواند مهمترین آموزگار و راهگشا برای باشگاه کاسپین باشد.
عدم تصمیم‌گیری صحیح و به موقع برای این باشگاه از نظر اکثر کارشناسان مهمترین علت ناکامی کاسپین است. همیشه در این روزها آه و افسوس می‌خوریم که یک فصل را از دست دادیم و بعد از چند اظهارنظر و مقاله و جو احساسی، همه چیز را فراموش می‌کنیم تا دو هفته مانده  به آغاز رقابت‌های لیگ در فصل آینده!
خلاصه کلام اینکه  مدیران و تصمیم‌گیران!
  اگر می‌خواهید کاسپین به لیگ دسته یک صعود کند، این شیوه حمایت و تصمیم‌گیری چند فصل اخیر اشتباه است و  جواب نداده و نخواهد داد و با این شیوه فقط میلیاردها تومان هزینه و ازدست رفتن غرور عایدفوتبال قزوین می‌شود.

امیر رجبی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.