اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
8
آفساید

شورا و شهرداری؛ حامی ورزش قزوین

  • کد خبر : 5347
  • 16 ژانویه 2018 - 7:43
شورا و شهرداری؛ حامی ورزش قزوین
همراهی و حمایت شورای شهر قزوین از حوزه ورزش استان این روزها در وضعیت مطلوبی قرار دارد. برگزاری جشن تجلیل از قهرمانان ورزشی استان به سبک متفاوت و پوشش گسترده، یکی از متفاوت‌ترین مراسم تجلیل چند سال اخیر را رقم زد.

درحالی که اداره کل ورزش و جوانان، توان مالی برگزاری مراسم اینچنینی را نداشت، شورا و شهرداری قزوین پیشقدم شد و باعث دلگرمی و روحیه قهرمانان بی‌ادعای ورزش شد.
در سوی دیگر، کمک۳۰۰میلیون ریالی به هیات کاراته هم خبر امیدوارکننده دیگری بود که لایحه آن در صحن شورا تصویب شد.
چند روز پیش هم فرآیند کمک به باشگاه کاسپین قزوین و تشکیل باشگاه ورزشی شهرداری قزوین نشان داده که عزم این شورا و شهرداری برای حمایت و تحول در ورزش قزوین جدی و ستودنی است.
با توجه به صحبت‌های شهردار قزوین، در مراسم تجلیل که از حمایت جدی شهرداری از ورزش همگانی و قهرمان خبر داد باید امیدوار باشیم روند حمایتی این نهاد اجتماعی بیش از گذشته ادامه پیدا کند.
 بنابراین انتظار می‌رود امسال شهرداری در بودجه نویسی، به صورت حرفه‌ای‌تر و کلان‌تر به حوزه ورزش نگاه کند و با گنجاندن منطقی رقم مالی حمایت از ورزش در بودجه، برنامه‌ریزی را برای تیم‌ها و هیات‌های مورد حمایت آسان‌تر کند.
تشکیل باشگاه شهرداری قزوین با سازوکار و تعریف حرفه‌ای و بودجه‌های مشخص می‌تواند موجب شفافیت عملکرد  شود تا از نگاه سلیقه‌ای در حمایت‌ها جلوگیری شود.
امروز انتظار اهالی ورزش این است که ورزش اول قزوین، «فوتسال» در بخش مردان و زنان احیا شود؛ حتی در این زمینه هم می‌توان با یک پلان و برنامه حرفه‌ای برای شهرداری درآمدزا هم بود.
نکته آخر اینکه؛ تغییر سلیقه و نگاه شهرداری و شورای شهر قزوین مرهون حضور مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات شوراها در اردیبهشت ماه بود و می‌توان اینطور استدلال کرد که با یک رای آگاهانه و هوشمندانه سرنوشت و جهت‌گیری‌ها را در بسیاری از مسایل تغییر داد.
 البته در همه دوره‌ها شورا و شهرداری حامی ورزش بوده‌اند و نمی‌توان منکر آن شد؛ ولی در این دوره، اعضای شورا به خصوص فراکسیون امید و شهردار ورزش دوست  برای حمایت از ورزش و قهرمانان این رشته سنگ تمام گذاشته‌اند.
براین اساس باید امیدوار باشیم دوران طلایی حمایت از ورزش استان با کسب افتخارات و کسب عناوین کشوری امتداد پیدا کند.
امیر رجبی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.