اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7
سارق فراری بلوار آیت الله خامنه‌ای به دام افتاد

دستگیری سارق با ۲۴ فقره سرقت در قزوین

  • کد خبر : 5287
  • 18 دسامبر 2017 - 8:11
دستگیری سارق با ۲۴ فقره سرقت در قزوین
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق متواری خودرو و کشف 24 فقره سرقت در قزوین خبر می‌دهد.

سردارمهدی محمودی در این باره به پایگاه خبری پلیس گفت: رسیدگی به موضوع سارقی که پس از سرقت خودرو در استان البرز، در دام پلیس قزوین گرفتارشده و با رها کردن خودرو متواری شده‌بود، به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
اشاره او به واقعه تیراندازی ماه گذشته  دربلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین است که  به سرعت فیلمی کوتاه از حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شدو صدای شلیک و پناه گرفتن عابران را نشان می‌داد. آنگونه که خبرگزاری‌ها منتشر کردند، سارق مسلح اقدام به تیراندازی کرد. او در الوند شناسایی شد؛ اما پس از تعقیب و گریز باخودرو کاپرا  به سمت بلوار آیت الله خامنه‌ای تغییر مسیر داد.
سرهنگ حمید محبعلی معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین نیز درباره این حادثه گفته‌بود: سارق یک خودرو که آن را از کرج به سرقت برده بود در اثر بی‌احتیاطی با خودروی پلیس در قزوین برخورد کرد.
در این حادثه، پلیس خودرو را متوقف کرده بود؛ اما سارق فرار کرد.
  اکنون فرمانده انتظامی در مورد چگونگی دستگیری سارق چنین توضیح می‌دهد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای سارق متواری را در شهرستان البرز  قزوین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان بیان می‌کند: در بازجویی‌های کارآگاهان، متهم به ۲۴ فقره سرقت خودرو و منزل با همدستی یک سارق دیگر در استان‌های البرز و تهران اعتراف کرد.
او ادامه می‌دهد: در بازرسی از منزل متهم مقادیری لوازم منزل از قبیل پارچه، پرده و یک دستگاه خودرو «زانتیا» مسروقه کشف کردند.
سردار محمودی با اشاره به اینکه ۱۰ مالباخته در این زمینه شناسایی و بخشی از اموال آنان تحویل شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده پس از معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.