اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

پایان انتقام جویی در شال

  • کد خبر : 5267
  • 16 دسامبر 2017 - 14:59
پایان انتقام جویی در شال
 با دستگیری قاتل که پدر قاتل عضو شورای شهر را به قتل رسانده‌بود، پرونده انتقام جویی در شال پایان یافت.

 اما ماجرا از آنجا آغاز شد که انتخابات شورای شهر و روستا به پایان رسیده‌ و هنوز فضای شهرها انتخاباتی بود که خبری، قزوین را در صدر اخبار کشور قرار داد.
یک عضو شورای شهر در شال به قتل رسید. گزارشی از یک در‌گیری مسلحانه در روستای عبدالرب‌آباد از توابع بخش شال، در اختیار پلیس قرار گرفت و طولی نکشید که مأموران در محل حاضر شدند.
در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۷نفر با اسلحه شکاری به محل درگیری رفته و با شخصی به‌نام مجید محمدرضایی که عضو جدید شورای شهر شال درگیر شده‌اند.
مهاجمان در جریان این درگیری با اسلحه شکاری به سوی عضو جدید شورای شهر شال شلیک کرده و از صحنه متواری شده‌بودند. به‌دنبال این حادثه ‎فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان تاکستان منتقل شد؛ اما به‌علت شدت جراحات، جان خود را از دست داد. با مرگ او، پرونده جنایتی پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت و گروهی از کارآگاهان جنایی جست‌وجوی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش شروع کردند. درنهایت با تحقیق از شهود ۲متهم که سلاح در دست آن‌ها بود، شناسایی و دستگیر شدند.
آن‌ها در بازجویی‌ها به جنایت اقرار کرده و انگیزه خود را اختلافات مالی و ملکی با مقتول عنوان کردند. به‌دنبال اعترافات آن‌ها، کارآگاهان پلیس استان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی، ‌متهمان فراری دیگر این پرونده را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنها، چندین اسلحه نیز کشف شد.
  افکار عمومی پرونده این قتل را بسته‌بود که ناگهان خبر قتل پدر قاتل در رسانه‌ها منتشر شد.
پدر قاتل مجید محمدرضایی منتخب شورای شهر شال  هم  با شلیک دو موتور سوار ناشناس که صورت خود را پوشانده بودند، از پا درآمد.
به گفته علی مقدمی معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین این حادثه در روستای حسین آباد بخش شال و در حین بازگشت مقتول از باغ با خودروی پژو ۴۰۵ به وقوع پیوسته و موتورسواران مجهول الهویه با شلیک رگباری از محل متواری شده‌بودند.
آن‌طور که مقدمی، گفته مقتول ۲۰ دقیقه بعد از انتقال به بیمارستان شفای تاکستان فوت کرده‌است.
البته گفته می‌شود شلیک به پدر قاتل منتخب شورای شهر شال باعث شد تا دو طرف درگیری پایشان به بیمارستان شفای تاکستان هم کشیده شود.
این درگیری در محوطه بیمارستان و جلوی درب آن ادامه داشت که با دخالت نیروی انتظامی چندین نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
اما پس از ۶ روز ، فرمانده انتظامی استان‌قزوین، خبر از دستگیری قاتل فراری داد.
سردار مهدی محمودی در تشریح جزییات این خبربه ایلنا گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در شهر شال در دوازدهم آذر ماه سال ۹۶ و متواری شدن قاتل، موضوع با تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس شهرستان بوئین زهرا و استان قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی استان قزوین افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان و اقدام‌های اطلاعاتی و فنی پلیسی، قاتل و یک نفر مظنون به همدستی او شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.
سردار محمودی تصریح کرد: در ادامه بازجویی‌های فنی و تحقیقات گسترده پلیس از متهمان یک قبضه سلاح گرم با ۲ خشاب و ۲۵ عدد فشنگ که در باغ‌های اطراف شهر شال مخفی کرده بودند، کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 البته پیش از این مدیرکل امنیتی و انتظامی استان قزوین خبر داده‌بود که ۲ نفر به جرم ارتکاب به قتل شهروند اسفرورینی که به بهانه انتقام‌جویی صورت گرفته‌بود، با تلاش‌های ماموران پلیس دستگیر شده‌اند.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.