اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
6
آفساید

اتفاقات مثبت در ورزش

  • کد خبر : 5273
  • 16 دسامبر 2017 - 15:19
اتفاقات مثبت در ورزش
یکم– خبری چند روز پیش در رسانه‌ها منتشر شد که رضا علیپور، سنگنورد مطرح کشور با تلاش اعضای شورا و حمایت شهردار به استخدام شهرداری قزوین درآمده‌است.

این حرکت یک اقدامی ارزشمند و امیدآفرین برای قهرمانان وزشی استان است. رضاعلیپور که جوانی شایسته و پرتلاش است، از یک خانواده معمولی در این رشته پاگذاشت. با توجه به استعداد فزاینده‌اش در این رشته خیلی زود توانست دست به کارهای بزرگ و کم نظیری بزند. سریعترین مرد عمودی جهان که این روزها بر صدر جدول قهرمانان رشته سنگنوردی می‌درخشد، بنا به گفته خودش روزانه بیش از ۷ساعت به صورت فشرده در سرما و گرما تمرین می‌کند و بهترین دوران زندگی‌اش(جوانی) را به پای این رشته گذاشته‌است. به دلیل ماهیت سنگنوردی از اسپانسر و قراردادهای سنگین در آن خبری نیست و با مشکلات متعدد مالی مواجه است. این اقدام ارزشمند شهرداری توانست تا حدود زیادی دغدغه‌های این قهرمان نامدار را برطرف و بسیاری از جوانان با انگیزه را تشویق کند که در صورت تداوم موفقیت می‌توانند بر روی کمک‌های دلسوزان ورزش در استان حساب کنند؛ البته این کمک‌ها باید به صورت منظم و با یک فرآیند مشخص به قهرمانان و ورزشکاران انجام شود.
دوم– تیم والیبال شهرداری قزوین که در لیگ دسته اول والیبال کشور حضور دارد؛ کم‌کم با کسب نتایج خوب، نگاه‌ها را به خود جلب کرده‌است.
انتخاب رشته والیبال از سوی شهرداری قزوین برای تیم‌داری از یک نگاه عمیق و حرفه‌ای در شورای شهر قزوین نشات می‌گیرد که با شناخت علایق مردم قزوین در ورزش قهرمانی به تیم‌داری روی آورده‌است . همه می‌دانیم والیبال رشته اول قزوینی‌هاست و در سال‌های نه چندان دور، قزوین حرف اول را در این رشته می‌زد. حالا با تیم‌داری شهرداری در این رشته می‌توان به ظهور و بروز ستاره‌های ناب  والیبال در شهرمان دلخوش باشیم.
باید امیدوار باشیم با تشکیل باشگاه شهرداری قزوین، تیم‌داری حرفه‌ای در رشته‌هایی مثل والیبال و فوتسال در بخش آقایان و بانوان، شکل حرفه‌ای‌تری به خود بگیرد و شهرداری به عنوان یک  نهاد خدمت رسان بتواند در بروز و شکوفایی استعداد جوانان این شهر نقش پررنگ و محوری بازی کند.
سوم–  درفصل بودجه‌نویسی  برای سال آینده قرار داریم. این‌درحالی‌است که ورزش همیشه در اختصاص بودجه جزو اولویت‌های آخر با کمترین افزایش بود؛ بنابراین چشم تمامی اهالی ورزش و قهرمانان به نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استان است که حق ورزشی استان از بودجه را ادا کنند تا دیگر شاهد کاهش‌ها و تبعیض‌‌ها در اختصاص بودجه به ورزش استان نباشیم.
امیر رجبی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.