اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3
بازتاب

روزی که تیتر یک شدیم

  • کد خبر : 5002
  • 26 آگوست 2017 - 9:49
روزی که تیتر یک شدیم
روز خبرنگار هیچ اگر نداشته باشد، گردهمایی‌ها و مراسم دید و بازیدش بابی باز می‌کند تا مسایل شهر چه از نوع سیاسی و اقتصادی‌اش و چه از نوع فرهنگی و هنری‌اش بر روی زبان‌ها جاری شده و و برای دقایقی هم که شده به آن‌ها پرداخته شود، که این خود نیز بابی بزرگتر می‌گشاید برای واکاوی و تحلیل عمیق‌تر.

هفته‌نامه فروردین امروز نیز در این مناسبت از این دید و بازدید‌ها بی‌بهره نماند، ارگان‌ها و نهادهای مختلف از جمله اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین در دوره جدید، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیر روابط عمومی علوم پزشکی، داوودی عضو شورا، بهزادپور شهردار محمدیه، رییس بسیج رسانه استان قزوین، رضا مطلبی مربی فوتبال و…  از آن بازدید کردند. زهرا یوسفی عضو شورای شهر در خلال این بازدیدها عنوان کرد: خبرنگاران از اقشار زحمت‌کش و پرتلاشی هستند که نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی ایفا می‌کنند و همانگونه که پردازش خوب اخبار می‌تواند آرامش را به جامعه منتقل کند، پردازش بد آن هم می‌تواند موجب ایجاد التهاب و تنش در جامعه شود.
همچنین در این بازدیدها «خانپور» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از ایجاد ۷هزار شغل به صورت مستقیم در ۱۰۰واحد تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان قزوین در یک‌سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این اشتغالزایی مرهون سیاست‌گذاری مناسب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی استان است. وی با تاکید بر تلاش برای راه‌اندازی مجدد واحدهای دارای مشکل تصریح کرد: از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، پیگیر حل مشکلات این واحدها هستیم.
«محمدحسن ارداقیان»  از دیگر میهمانان  فروردین امروز از طرح تحول سلامت به عنوان یکی از طرح‌های کاربردی و مفید دولت یاد کرد و گفت: اجرای این طرح در استان قزوین باعث ایجاد انقلاب عظیمی در مسائل درمانی مردم شده است که امیدواریم این طرح در آینده نیز به خوبی اجرا شود.
«بهزادپور» شهردار محمدیه نیز در این بازدید ها از استقرار ادارات در محمدیه خبر داد و گفت: در حوزه ادارات باتوجه به عدم تخصیص بودجه برای استقرار آن‌ها برای کاهش هزینه سفر مردم ۸اداره را در محمدیه مستقر کردیم که امور مالیاتی و بنیاد شهید و امور ایثارگران باتوجه به وجود بیشترین ایثارگر در محمدیه در میان شهرهای قزوین  از جمله آن‌هاست. وی همچنین خاطرنشان کرد: در زمینه مهیا کردن امکانات چند پروژه سرمایه‌گذاری در این شهر تعریف کردیم و با فراهم کردن امکانات به توسعه خدماتی پرداختیم.
«محمد کشاورز» رییس بسیج رسانه استان قزوین، انتقاد سازنده را راهگشا خواند و گفت: همانگونه که انتقاد مخرب موجب ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور می‌شود، انتقاد سازنده می‌تواند راهگشا باشد. کشاورز با اشاره به نگاه فراجناحی رهبری ادامه داد: به زعم ایشان هیچ فرقی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود ندارد و در واقع بسیج از رهبری خط می‌گیرد. البته بسیج برای خود خط قرمزهایی هم دارد و معتقد است در برخورد با معاندان نظام باید محکم بود و برخورد قاطعی با آنها کرد.
روز خبرنگار که امسال برای فروردین امروز بیش از یک هفته به طول انجامید و شاید این نشریه را تیتر اول در تعداد بازدیدها قرار داد، رهاوردش اندیشه بود در خلال صحبت‌های میهمانانی که به این بهانه در هفته‌نامه حضور پیدا کردند و دست‌مایه‌ای برای مطالبات آنچه اذعان کردند در واژگانی که بعدها بر صفحات فروردین امروز خواهند نشست.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.