اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3
قهرمان قزوینی تنیس روی میز:

با نیما عالمیان زوج خوبی در مسابقات تور ایرانی ساختیم

  • کد خبر : 5045
  • 26 آگوست 2017 - 12:30
با نیما عالمیان زوج خوبی در مسابقات تور ایرانی ساختیم
حمیدرضا طاهرخانی پینگ‌پنگ باز قزوینی بازهم در میادین خودی نشان داد و با قهرمانی در مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز در خانه، جام را بالای سربرد.
تیم دونفره او و نیما عالمیان در این مسابقات حریفان را از لبه تیغ گذراندند و در نهایت هم موفق به قهرمانی شدند تا نشان دهند تا چه اندازه باهم اخت شده‌اند. حمیدرضا که به نوعی سرآمد تنیسورهای قزوینی محسوب می‌شود با قهرمانی در این مسابقات، حسابی باانگیزه شده و می‌خواهد خود را به مربیان تیم ملی تحمیل کند.گفت و گوی ما را با پسر تنیس روی میز قزوین پس از قهرمانی در مسابقات تورایرانی تنیس روی میز می‌خوانید.

مسابقات تورایرانی تنیس روی میز توانست محک جدی برای شما باشد؟
این مسابقات در بالاترین سطح کشوری برگزار می‌شود و نتایج آن برای انتخاب تیم ملی مهم است و از طرفی هم همه بزرگان تنیس روی میز در آن شرکت می‌کنند که خدا را شکر توانست محک جدی برایم باشد.
 از قهرمانی در این مسابقات بگو.
خوشبختانه بازی اول را خوب شروع کردیم و به راحتی پیروز شدیم و در ادامه هم با هماهنگی که با نیما عالمیان داشتم در فینال هم یک سروگردن از تیم حریف بالاتر بودیم و افتخاردیگری را برای استان و کشور کسب کردم.
 زوج تو با نیما خوب جا افتاده است؟
زوج خیلی خوبی را تشکیل داده‌ایم و از طرفی هم چون من چپ‌دست و نیما راست‌دست است و هردو رویکرد حمله‌ای داریم مکمل خوبی برای هم محسوب می‌شویم.
 این قهرمانی می‌تواند در قرارداد شما هم تاثیرگذار باشد؟
صددرصد چون این مسابقات بالاترین سطح را داشت همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرده بود که قاعدتا در قراردادهای ما نیز تاثیرگذار خواهد بود ضمن اینکه انگیزه و اعتماد به نفسم را چندبرابر کرده است.
 میزبانی قزوین تاچه اندازه در این موفقیت دخیل بود؟
خوب؛ قزوین سالیان سال جزو قدرت‌های برتر کشور محسوب می‌شود و امکانات منحصربه فردی دارد و از نظر اسکان و… هیات تمام تلاش خود را کرد و به نظرم همه راضی بودند که این شرایط در قهرمانی ما هم بی‌تاثیر نبود.
 در لیگ آینده با پیراهن چه تیمی به میدان می‌روی؟
سال گذشته لیگ خیلی طولانی شد و تازه یک ماه پیش به اتمام رسید که من هم با تیم پتروشیمی بندرامام قهرمان این مسابقات شدم.
 یعنی قراردادت را برای فصل آینده با این تیم تمدید می‌کنی؟
هنوز چیزی نهایی نشده ولی اولویت اولم تمدید قرارداد با این تیم است و طی روزهای آتی همه چیز مشخص می‌شود.
 هوای تنیس روی میز قزوین هم که حسابی آفتابی است.
بله؛ از سالیان دور قهرمانان نامداری مانند آقای نعمتی و انتظاری و امینی از قزوین خود را بروز داده‌اند و همیشه در پایه‌ها جزو قدرت‌های برتر کشور بوده‌ایم و پس از یک افت مقطعی در ۲-۱ سال اخیر با تلاش هیات و مربیان در همه رده‌ها حرفی برای گفتن داریم.
 امکانات استان قزوین پاسخگوی نیاز تنیسورهای قزوینی هست؟
خوشبختانه به لحاظ امکانات در بالاترین سطح قرار داریم که البته شرایط تنیس روی میز با همه رشته‌ها فرق می‌کند و بهتر است در آب و هوای شرجی برگزار شود و آب و هوای قزوین خشک است که می‌تواند در عملکرد ما تاثیرگذار باشد.
پایت به تیم‌ملی هم که بازشده است.
بله؛ در سال۲۰۱۷ برای تیم ملی انتخاب شدم که البته در روزهای آتی اردوی کوتاه مدت و انتخابی مجدد در دی ماه برگزارخواهد شد تا نفرات اصلی انتخاب شوند که امتیازات تورایرانی تنیس روی میز در این زمینه تاثیرگذاراست.
 شنیدیم رابطه نزدیکی با برادران عالمیان داری؟
بله؛ همینطور است ما خارج از زمین نیز باهم هستیم و معمولا اوقات زیادی را باهم می‌گذرانیم و اکنون نیز در شمال کشور مشغول پیگیری تمرینات خود همراه با دوستان دیگر هستیم.
 چقدر تلاش می‌کنی خودت را به مربیان تیم‌ملی تحمیل کنی؟
همه تلاشم در این راستاست و خوشبختانه روزبه روز هم پیشرفت می‌کنم و با برنامه‌ریزی که برای تمرینات دارم امیدوارم در نهایت عضو فیکس تیم‌ملی شوم.

سعید رسولی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.