اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
6
آفساید

آغاز راه سخت کاسپین

  • کد خبر : 5047
  • 26 آگوست 2017 - 12:34
آغاز راه سخت کاسپین
هفتم شهریور ماه زنگ آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صدا در می‌آید و «کاسپین» نماینده فوتبال قزوین باید در یک دوره رقابت سخت و فشرده شانس خود را برای شکستن طلسم چندین ساله بیازماید.

 این دوره از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دو مرحله برگزار می‌شود و تیم‌ها در مرحله اول در سه گروه یازده تیمی تقسیم می‌شوند که پس از بیست بازی رفت و برگشت، چهار تیم از هر گروه به مرحله دوم صعود و سه تیم هم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.
در مرحله دوم ۱۲دوازده تیم صعود کرده، باید در دو گروه شش تیمی باهم به رقابت بپردازند که در نهایت تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ یک صعود خواهند کرد و تیم‌های دوم به بازی پلی‌آف راه پیدا می‌کنند تا سرنوشت‌شان برای صعود به لیگ دسته اول مشخص شود.
روند صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور امسال بسیار سخت‌تر از گذشته شده، به نظر می‌رسد کار برای صعود تیم‌ها به نبرد گلادیاتوری شبیه است.
با نگاهی به کادر فنی کاسپین در فصل پیش‌رو، سعید دقیقی برای هدایت کاسپین از شهرام مهربان به عنوان مربی گلرها و مهران مطلبی  و روح‌الله عطایی به عنوان کمک مربی استفاده می‌کند. سعید یک فصل پر از استرس را پیش رو دارد و در کنار عضویت در شورای شهر قزوین باید نسخه صعود کاسپین قزوین را هم بپیچد.
با مرور بازیکنان کاسپین که در این فصل جذب شده‌اند می‌بینیم که سعید دقیقی با حداقل داشته‌ها به سراغ بازیکنانی رفته که بتوانند در کوران سخت بازی‌های پیش رو مانند یک شوالیه راه را برای صعود تیم باز کنند.
جذب علی یونسی مهاجم مس کرمان، سعید مهدی پور کاپیتان ماشین‌سازی تبریز، مجتبی مهری از سردار بوکان و سعید نوری دفاع راست شاهین بوشهر از جمله مهم‌ترین خریدهای کاسپین بوده که در کنار مصیب چگینی، وحید علی اوسط، مجتبی حسینی، مصطفی مظفری، وحید نعمتی، حمید عبدالهی و سعید الیاسی و چهار بازیکن امید، ترکیب لاجوردی‌پوشان کاسپین قزوین را برای فصل پیش‌رو تشکیل می‌دهند. با این اسامی که می‌بینیم و بدون وجود ستاره‌های مطرح شاید نقشه راه «دقیقی» تحقق این جمله معروف باشد «همه برای یکی و یکی برای همه».

امیر رجبی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5047

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.