اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
6
آفساید

سه‌گانه ورزش قزوین

  • کد خبر : 4970
  • 03 آگوست 2017 - 6:28
سه‌گانه ورزش قزوین
یکم - دو هفته پیش بود که شایعه تغییرات در اداره ورزش قزوین و حضور «آرش میراسماعیلی»ستاره جودوی کشور بر مسند مدیر کلی در بین اهالی ورزش و سیاسیون مطرح شد. تغییر در اداره کل ورزش و جوانان یک روند طبیعی و عادی در دولت‌های گذشته بود ولی تصمیم‌گیران ورزش استان باید این نکته را در نظر بگیرند که با چه نیتی و برای رسیدن به چه هدفی این تغییر صورت می‌گیرد.
امروز ورزش قزوین در حوزه جوانان با مشکلات مالی، اداری و مدیریتی عمده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند و فردی که برای مدیریت این حوزه تعیین می‌شود باید دارای شناخت، تجربه و توان مدیریتی بالایی بوده و به سیاست‌های دولت تدبیر و امید پایبند باشد. بدنه دستگاه ورزش استان به دلیل سیاست‌های نه‌چندان صحیح سال‌های گذشته دچار بی‌انگیزگی و روزمرگی شده است و اگر بناست تغییری صورت گیرد باید منطقی و توجیه‌پذیر برای جامعه ورزشی باشد.
اداره ورزش قزوین دیگر جای آزمون‌وخطا و حیاط‌خلوتی برای چهره‌های وابسته به این شخص و آن جریان نیست و خوشبختانه از وزیری باتجربه بهره می‌برد. برای جلوگیری از تغییرات نامطلوب در ورزش قزوین نقش نمایندگان استان بسیار مهم و محوری است و دیدار هفته گذشته مجمع نمایندگان را می‌توان در این راستا ارزیابی کرد. خلاصه کلام اینکه وزارت ورزش، استاندار و نمایندگان مجلس در برابر تغییرات و انتصابات در همه حوزه‌ها خصوصا ورزش مسوولیت دارند و انتظار اهالی ورزش این است که هر تصمیم و تغییری یک گام به جلو باشد و نه دو گام به پس!
دوم-شروع دوباره باشگاه کاسپین را که همه خبردار شدیم، کاسپین قرار است با حمایت استاندار قزوین به حیات خود یک فصل دیگر ادامه دهد و حالا قرار شده با تلاش و محوریت سعید دقیقی در اندیشه یک تاریخ‌سازی باشد تا در فصل پیش رو از لیگ دسته دوم پر بگیرد و به لیگ دسته اول صعود کند.اگر نگاهی عمیق به وضعیت کاسپین در فصول گذشته بیندازیم می‌بینیم که خلا مدیریتی و نبود یک نگاه حرفه‌ای به عملکرد این باشگاه باعث هدررفت میلیون‌ها تومان سرمایه بیت‌المال شده است؛ البته منظور از هدررفت، عدم موفقیت در صعود از لیگ دسته دوم است درحالی‌که هرگونه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است.
سوم – برگزاری مراسم استقبال از قهرمانان ورزش استان یک اقدامی ارزنده و قابل‌تقدیر است. به‌هرحال این موضوع روشن است که نتوانستیم از قهرمانان جهانی مانند علیپور و عسگری و… حمایت مادی شایسته‌ای کنیم و همه این ستاره‌ها با مشکلات زیاد مالی مواجه هستند اما با این‌همه کمبودها حداقل می‌توانیم با برگزاری یک استقبال شایسته غرور این عزیزان را تقویت کنیم و قدردان زحمات آن ها باشیم؛ البته باید در ادامه نحوه استقبال از قهرمانان ورزش استان ارتقا و بهبود یابد که در این چند سال اخیر هم با یک روند مطلوبی همراه بوده است.

امیر رجبی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.