اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4
سرمربی جدید کاسپین:

با صعود کاسپین قزوینی ها را با فوتبال آشتی می دهیم

  • کد خبر : 4955
  • 03 آگوست 2017 - 5:24
با صعود کاسپین  قزوینی ها را با فوتبال آشتی می دهیم
مدیران کاسپین امسال به مربی جوانی مانند سعید دقیقی روآوردند تا بلکه این بازیکن مجرب فوتبال کشور بتواند نسخه این تیم را برای صعود به لیگ یک بپیچد.
باتوجه به ناکامی چندین ساله این تیم از صعود، امسال آبی‌های شهر قزوین خیلی زود دست‌به‌کار شدند تا عزم خود را برای صعود جزم کنند. دقیقی هم در اسرع وقت نسبت به تست‌گیری از بازیکنان مختلف و انتخاب کادرفنی اقدام کرد تا زمان برای نماینده قزوین از دست نرود.
مطمئنا نتیجه‌ای غیر از صعود فوتبال‌دوستان قزوینی را راضی نمی‌کند و بازیکن سابق تیم ملی هم می‌خواهد با رساندن کاسپین به لیگ یک در فوتبال قزوین تاریخ‌ساز شود.
گفت‌وگوی ما را با سرمربی جدید کاسپین در کوران آماده‌سازی برای فصل جدید لیگ دو می‌خوانید.

  بعد از سال‌ها حضور در مستطیل سبز سکان هدایت کاسپین را برعهده گرفتی.
باتوجه به بحث حضور در شورای شهر و عدم خروج از استان تصمیم گرفتم به کاسپین کمک کنم که در این خصوص جلساتی با استاندار قزوین داشتیم و قرار شد بدون چشم‌داشت زمینه را برای ایجاد تغییر در فوتبال قزوین فراهم کنیم.
 گویا قرار است به‌عنوان سرمربی-بازیکن و بدون قرارداد مالی درخدمت این تیم باشی.
خوب ما در سالیان اخیر شرایط ایده‌آلی برای صعود نداشتیم و تنها ۲-۱بار در این شرایط قرار گرفتیم که یک‌بار منجر به صعود شد و دوباره به لیگ دو برگشتیم. ما همیشه در سطح پایین فوتبال کشور بودیم که باتوجه به این شرایط و اعتماد مدیران کاسپین تمام انرژی‌ام را برای این تیم گذاشتم و به‌عنوان سرمربی-بازیکن و بدون قرارداد مالی در خدمت این تیم هستم.
 تمرینات کاسپین هم که وارد فاز جدی شده است.
بله خوشبختانه ۱۵روزه استارت تمرینات را زده‌ایم و به‌طور منظم کارمی‌کنیم و به‌لحاظ امکانات سخت‌افزاری مانند استادیوم شرایط خوبی داریم و درصورت حمایت‌های مالی می‌توانیم فصل متفاوتی را رقم بزنیم.
  در این مدت هم که شاهد حضور بازیکنان تستی در تمرینات بودیم.
طی فراخوانی از همه بازیکنان مستعد دعوت کردیم که در این راستا حدود ۲۰۰-۱۵۰بازیکن بومی و غیربومی در تمرینات حاضر شدند که هم بازیکنان کارنامه‌دار و هم مبتدی در بین آن‌ها بودند که ۴-۳بازیکن بومی را پسندیدم که هم‌اکنون با ما کارمی‌کنند.
  غیر از هادی ریش اصفهانی که با شما دوساله تمدید کرد قرارداد بازیکنی را ثبت رسمی کرده‌اید؟
البته ریش اصفهانی به دلیل عدم پرداخت مطالباتش سر تمرینات حاضر نمی‌شود و با تیم دیگری تمرین می‌کند که ما هم به او اولتیماتیوم داده‌ایم تا هرچه سریع‌تر تکلیفش را روشن کند.
 نیمکت کاسپین هم که به‌مراتب جوان شده است.
در بحث آکادمیک فوتبال فوتبالیست‌های مطرح به اندازه مربیان حاضر در کلاس‌های مربیگری می‌توانند تجربیات خود را منتقل کنند که شهرام مهربان و روح‌الله عطایی کوله‌باری از تجربه هستند و کارنامه رضا مطلبی هم به‌عنوان مدیرفنی مشخص است که البته یک نفر نیز به این جمع اضافه می‌شود.
 عطای جام حذفی را هم که مانند بقیه تیم‌های لیگ دویی به لقایش بخشیدید.
این کار برای ایجاد تمرکز لازم انجام گرفت و امیدواریم سال‌های آینده در این جام خودی نشان دهیم.
 این فصل همه چشم‌ها به کاسپین برای صعود دوخته شده و فقط صعود، فوتبال‌دوستان قزوینی را راضی می‌کند.
اصلا فلسفه لیگ‌های یک و دو چیزی غیر از صعود نیست و باتوجه به قهر چندین‌ساله تماشاگران با فوتبال قزوین، برای صعود تلاش می‌کنیم که البته فوتبال قانون نانوشته زیاد دارد و از طرفی هم آکادمی تیم‌های پایه را خواهیم داشت تا این بخش تقویت شود.
 حضور تیم‌هایی مانند استقلال اهواز کار را برایتان سخت نمی‌کند؟
ببینید تیم‌هایی مانند داماش گیلان و شاهین بوشهر و استقلال اهواز در اردو بودند ولی اگر تا شروع فصل کادربازیکنان و مربیان تکمیل شوند می‌توانیم یقه حریفان را بگیریم که در این زمینه در باشگاه به روی همه باز است، کاسپین خانه همه پیشکسوتان فوتبال قزوین محسوب می‌شود و نباید زمان را ازدست بدهیم. لازم می‌دانم از زحمات آقای عسگری سرپرست باشگاه و همه دستیارانم تشکر کنم.

سعید رسولی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.