اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
پس‌لرزه‌های انتخابات دامان یاران روحانی را گرفت

احضار استاندار به دادسرا

  • کد خبر : 4880
  • 15 جولای 2017 - 3:23
احضار استاندار به دادسرا
استاندار قزوین به همراه سه استاندار دیگر برای تخلفات انتخاباتی در دادسرای کارکنان دولت حاضر و تفهیم اتهام شدند. آن‌گونه که ایلنا گزارش کرده‌است، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان، فریدون همتی استاندار قزوین، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به اتهام تخلفات انتخاباتی در انتخابات اردیبهشت ماه سالجاری به دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده‌‌اند. 

براساس اطلاعات به دست آمده برای برخی از این استانداران قرار کفالت صادر شده است.   البته یک کانال تلگرامی نوشته، پیش از این در جریان سفر رییس جمهور به قزوین در اردیبهشت ماه، علی قابل، نماینده دفتر شورای نگهبان در قزوین از تعدادی از مسئولان دولتی شکایت کرده‌بود.
نماینده شورای نگهبان در قزوین مدعی شده بود برخی از دستگاه‌های دولتی در قزوین در جریان سفر رییس جمهور به قزوین با نصب پلاکاردهایی از روحانی که در جایگاه کاندیدا ریاست جمهوری بود، حمایت کرده بودند.
البته این کانال تلگرامی مدعی شده‌است که برای تمامی استانداران حکم برائت صادر شده، اما ظاهرا پرونده شکایت از استاندار قزوین هنوز بسته نشده‌است.  احضار استانداران دولت روحانی درحالی اتفاق افتاده که مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور از شکایت دولت علیه برخی از رسانه‌ها، فرماندهان نظامی و ائمه جمعه برای تخلفات انتخاباتی خبر داده‌است.   محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت درباره احضار استانداران هم گفته‌است: این احضار در جهت بیان ادله بود، استانداران در پاره‌ای از موارد باید توضیح می‌دادند که چرا در یک همایش راجع به دولت حرف زدید.
استانداری قزوین به خبر احضار استاندار به دادسرا هنوز واکنشی نشان نداده‌است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.