اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
هیات عالی نظارت نتیجه انتخابات را اعلام نکرده‌است

شورای شهربیدستان و محمدیه در ابهام

  • کد خبر : 4814
  • 24 ژوئن 2017 - 7:32
شورای شهربیدستان و محمدیه در ابهام
با گذشت بیش از ده روز از انتشار صورت جلسه هیات نظارت برانتخابات شوراهای استان قزوین مبنی بر پیشنهاد ابطال نتایج انتخابات بیدستان و محمدیه، هیات مرکزی نظارت هنوز نظر خود را اعلام نکرده‌است.
در صورتجلسه هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان که در کانال تلگرامی سیده حمیده زرآبادی، نماینده مجلس و عضو هیات نظارت استان منتشر شده، گزارش اداره اطلاعات، آرای محاکم[قضایی]، گزارش کلانتری و همچنین خرید و فروش رای و پخش موادمخدر و مشروبات الکلی را به عنوان دلائل پیشنهاد ابطال نتایج انتخابات این دو شهر عنوان کرده است. با این وجود بهمن طاهرخانی، رئیس هیات نظارت بر شوراهای استان، پس از انتشار صورت جلسه واکنش نشان داده و آن را خلاف اخلاق و قانون دانست. اما زرآبادی نماینده قزوین،انتشار صورت جلسه را خلاف قانون ندانسته و گفته بود: چرا رأی و اعتماد مردم را فدای برخی ملاحظات و سفارش‌ها می‌کنند؟
این درحالی است که این نماینده مجلس، ضعف نظارت را در بیدستان  مسبوق به سابقه می‌داند.
 او گفته بود: اگر در دوره‌های قبل در بیدستان نظارت به درستی صورت می‌گرفت، امروز موجب نمی‌شد تا در مقابل اعتماد مردم خجالت‌زده و شرمنده شویم.البته پس از اعلام نظر هیات نظارت استان شائبه پس گرفتن امضا دو تن از اعضای هیات نظارت شنیده شد که تایید یا تکذیب نشد. گفته می شود حتی یکی از کاندیداهای حوزه محمدیه  با راه اندازی پوشش_مردمی در فضای مجازی، از رای خود به عنوان حق الناس یاد کرد.درحالی که ١٥درصد از آرای او در هیات اجرایی شهرستان باطل شد.
اکنون  چشم ها و گوش ها به نظر هیات نظارت مرکزی دوخته شده  است تا اعلام کند بیدستان و محمدیه شورای شهر خواهند داشت یا خیر؟
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.