اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
اعتراض به شیوه لباس شخصی‌ها

درب ورودی سالن سخنرانی فرهنگیان شکست

  • کد خبر : 4714
  • 20 می 2017 - 11:31
درب ورودی سالن سخنرانی فرهنگیان شکست
سخنرانی دبیرکل حزب کارگزاران با تجمع لباس شخصی‌ها متشنج و لغو شد.این گروه که خود را جمعی از خانواده‌های شهدا و دانشجویان بسیجی عنوان می‌کردند با حضور در همایش انتخاباتی حامیان روحانی و سردادن شعار مانع از سخنرانی غلامحسین کرباسچی شدند.

آنگونه که خبرگزاری دولت-ایرنا- گزارش داده‌است،تجمع کنندگان در محل سخنرانی کرباسچی شعارهایی چون” 88 چه بودی، ساکت فتنه بودی” و “مدافعان حرم حافظ امنیت‌اند” با برگزاری سخنرانی او مخالفت کردند.
شعار لباس شخصی‌ها که خود را دانشجویان بسیجی عنوان می‌کردند، اشاره  به سخنرانی کرباسچی در اصفهان دارد که  بر ضرورت بهره‌گیری از توان دیپلماسی برای حل بحران‌های منطقه‌ای تاکید کرده‌بود.
در پی تجمع و سردادن شعار، عده ای از لباس شخصی‌های معترض به این سخنرانی، شیشه درب ورودی سالن سخنرانی دانشگاه فرهنگیان را شکستند.
 این درحالی‌است که برگزارکنندگان مراسم  از فرمانداری مجوز قانونی گرفته بودند. با  وجو د لغو سخنرانی، همایش حامیان روحانی با سخنرانی سید ناصر قوامی، رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و محمد علیخانی رئیس ستاد انتخاباتی برای حاضران پایان یافت. اما محمدعلیخانی، در گفت و گو با یک رسانه محلی با بیان اینکه ۳۰۰ لباس شخصی در محوطه دانشگاه فرهنگیان حضور داشتند، دلیل لغو سخنرانی را توصیه مقامات امنیتی و انتظامی برای  جلوگیری  از درگیری بیشتر  عنوان می‌کند.
او می‌گوید: ما حاضر نیستیم به هر قیمتی یک سخنرانی برگزار شود و عده ای به مردم آسیب بزنند. به گفته رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان قزوین «هرزمان آقای کرباسچی به قزوین آمده‌اند به دلیل رفتارهای غیر مدنی عده‌ای آشوبگر بر آرای کاندیدای ما افزوده شده‌است.»
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.