اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1
تذکر جدی زرآبادی به مسئولین ؛

مسوولان توان مدیریت ندارند؛ استعفا دهند

  • کد خبر : 4475
  • 09 فوریه 2017 - 11:05
مسوولان توان مدیریت ندارند؛ استعفا دهند
عضو هیات‌رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ضمن انتقاد از وضعیت بحرانی برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های استان قزوین، گفت: مسوولان اگر توان مدیریت ندارند؛ استعفا دهند.

البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات و همچنین تاکید بر پذیرش بی‌چون‌وچرای قانون از سوی همۀ مسوولان و مدیران، گفت: پذیرش قانون و اجرای آن برای همه یکسان است و عدم التزام به قانون و رعایت‌نکردن نص صریح قانون از سوی ارگان‌ها و نهادهایی که خود متولی اصلی اجرای قوانین‌اند، آفتی جدی برای جامعه به حساب می‌آید.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، افزود: نباید اجازه داد برخی مصلحت‌اندیشی‌های نادرست و اعمال نظرات، موجب نادیده‌گرفتن قانون شود؛ چرا باید در استانداری قزوین شاهد عدم‌ تمکین از قانون باشیم و مدیری که انتصاب او برخلاف برنامۀ پنجم توسعه بوده و حقوق و مزایای وی از سوی مراجع ذی‌صلاح قطع شده است، همچنان بر حضورش پافشاری شود؟ بدون‌تردید، این رویه در تضاد با منافع مردم و آسیبی بزرگ برای استان است.
زرآبادی درخصوص برخی شنیده‌ها دربارۀ تغییر کاربری پارک بانوان در استان قزوین افزود: بی‌شک، همان‌طور که در اسلام به جایگاه رفیع و نقش تاثیرگذار خانواده تاکید شده است و مادران و زنان در خانواده و همچنین در ارتقای پویایی و سلامت جامعه رکنی حیاتی به شمار می‌آیند، تغییر کاربری فضای ورزشی و فرهنگی پارک بانوان، با توجه به این واقعیت تلخ که در استان امکانات بسیار اندکی برای بانوان وجود دارد، جفای بزرگی است در حق بانوانی که نیمی از جامعه را شکل داده‌اند و بدون‌تردید، آسیب‌ آن به نهاد خانواده و درنهایت جامعه خواهد رسید.
عضو هیات‌رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب و بحرانی برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های استان قزوین تصریح کرد: مسوولان باید پاسخگو باشند؛ اگر توان مدیریت و حل مشکلات را ندارند، بهتر است استعفا دهند. معوقات مالی کارگران در برخی شرکت‌ها بیش‌از یک سال است و بیمۀ آن‌ها نیز واریز نشده و زندگی کارگران نجیب استان را به مخاطره انداخته است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.