اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
8

معمای پیچیده در پرونده قتل مرد جنوبی

  • کد خبر : 4289
  • 15 اکتبر 2016 - 15:34
معمای پیچیده در پرونده قتل مرد جنوبی
پیگیری‌های کارآگاهان جنایی استان برای دستیابی به ردی از کسانی که مرد جنوبی را به قتل رسانده و جسدش را در قزوین رها کردند، نتیجه‌ای در بر نداشته است.

عامل یا عوامل این جنایت هولناک، سه سال قبل جسد پتوپیچ‌شده این مرد جوان را درحالی‌که در صندلی عقب یک دستگاه خودروی سواری قرار داده شده بود، در یکی از خیابان‌های شهر قزوین رها کردند.
به گزارش خبرنگار ما، ماجرای این حادثه پس‌از آن آغاز شد که در روزهای پایانی شهریورماه سال۹۲، به‌دنبال تماس تلفنی یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰قزوین درباره وجود یک جسد درداخل یک خودروی سواری متوقف‌شده در حاشیه خیابان، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان موفق شدند با حضور در محل اعلام‌شده، جسد مرد ۳۰ساله‌ای را پیدا کنند که به نظر می‌رسید در مکان دیگری به قتل رسیده و در این محل رها شده بود.
بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس همچنین حکایت از آن داشت که قاتل یا قاتلین پس‌از به قتل رساندن مقتول، وی را پتوپیچ کرده و سپس آن را به‌جای صندلی عقب خودرو جاسازی کرده بودند و درحالی‌که با ریختن بنزین برروی خودرو، قصد به‌آتش‌کشیدن خودرو و جسد را داشته‌اند مشخص نیست به چه علتی موفق به اجرای نقشه خود نشده بودند.
براساس این گزارش، درحالی‌که تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس برای رمزگشایی از چگونگی وقوع این جنایت ادامه داشت پلیس در تازه‌ترین یافته‌های خود دریافت خودرویی که جسد مرد ناشناس در داخل آن کشف شد، متعلق به مقتول بوده و در یکی از استان‌های جنوبی کشور شماره‌گذاری شده است. همین یافته، کارآگاهان را به این فرضیه رساند که به‌احتمال‌قوی، مقتول اهل این استان جنوبی است؛ هرچند مشخص نیست چگونه سر از قزوین در آورده و قربانی این جنایت شده است.
نظریه پزشکی قانونی استان که پس‌از کالبدشکافی جسد اعلام کرد مقتول براثر خفگی جان‌ باخته و به‌هنگام پیدا شدن جسد، حدود یک هفته نیز از مرگش ‌گذشته است، بر حجم ابهامات این پرونده افزود و سبب شد تا پیگیری‌های کارآگاهان برای یافتن ردی از عامل یا عوامل ارتکاب این جنایت شدت بگیرد؛ این در حالی است که سه سال پس‌از کشف جسد مرد جنوبی، پرونده این جنایت همچنان تحت پیگیری بوده و عملیات تجسسی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان تاکنون به نتیجه روشنی نرسیده است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.