اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

سارق بانک، هم‌شهری از آب درآمد!

  • کد خبر : 4287
  • 15 اکتبر 2016 - 15:31
سارق بانک، هم‌شهری از آب درآمد!
دو تبهکار حرفه‌ای که با نقشه ای از قبل طراحی شده  اقدام به سرقت از یک بانک در بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه کرده بودند، در عملیات گسترده تجسسی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند.

عملیات ردیابی و شناسایی سارقان پس‌از آن آغاز شد که کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان، هجدهم شهریورماه امسال در جریان وقوع سرقت از یک بانک در بندر کیاشهر این شهرستان قرار گرفتند.
در این سرقت ازپیش‌طراحی‌شده، دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت، پس‌ازآنکه در خلوتی صبح در مقابل این بانک توقف کردند، با دردست‌داشتن یک قبضه سلاح وارد بانک شده و با تهدید کارمندان، موجودی ۴۰۰میلیون ریالی این شعبه را به سرقت بردند.
 آنان سپس با فرار به‌وسیله موتورسیکلت خود را به یک دستگاه خودروی پیکان‌وانت که در خیابان دیگری در کیاشهر متوقف بود رسانده و توسط این خودرو از این شهر متواری می‌شوند.
کارآگاهان که در تحقیقات پلیسی گسترده خود با استفاده از تصاویر دوربین مداربسته بانک موفق به شناسایی یکی از این سارقان شده بودند، در ادامه عملیات گسترده خود توانستند مخفی‌گاه سارقان را در شهرستان‌های آستانه اشرفیه و لاهیجان شناسایی کرده و در دو عملیات ضربتی همزمان که با هماهنگی مقام‌های قضایی این دو شهرستان انجام شد، ساعت۴ بامداد چهارشنبه هفته گذشته به مخفی‌گاه سارقان یورش بردند.
 دو سارق بانک که در مخیله شان شناسایی و دستگیری خود را  هم تصور نمی کردند، درحالی‌که با خیال آسوده در خواب بودند، توسط ماموران عملیات پلیس دستگیر شده و دستبند سرد قانون بر دست‌هایشان نشست.
براساس این گزارش، در این عملیات با دستگیری تبهکاران که یکی از آنان، ۳۳ساله و اهل و ساکن یکی از شهرهای استان قزوین است و دیگری نیز ۳۳ساله و اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های استان گیلان می باشد، همه مبلغ سرقت‌شده که ۴۰۰میلیون ریال وجه نقد و چک پول بود به دست کارآگاهان پلیس افتاد.
با انتقال سارقان به پلیس آگاهی شهرستان آستانه اشرفیه و آغاز تحقیق و بازجویی از متهمان، مشخص شد که آنان به‌وسیله یک قبضه سلاح پلاستکی دست به این سرقت زده‌اند. سارقان که به ارتکاب سرقت از بانک بندرکیاشهر اعتراف کرده بودند، به هنگام بازسازی صحنه جرم، چگونگی مراحل انجام سرقت را در صحنه تشریح کردند.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.