اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
واکنش حمیده زرآبادی

تا آخر با حامیانم خواهم ماند

  • کد خبر : 3957
  • 21 می 2016 - 14:03
تا آخر  با حامیانم خواهم ماند
«خداوند در قرآن تأکید کرده که به ظالمان تکیه نکنید زیرا آتش می‌گیرید و تکیه کویت به صدام و تکیه صدام به امریکا معنای همین فرموده خداوند است و شما نیز باید این آیات را مدنظر قرار دهید.»

این جمله، فرازی از سخنان نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با سیده حمیده زرآبادی، نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس دهم است. این نماینده مجلس که به دیدار حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی رفته بود، با سخنان شدیداللحن وی مواجه شد. سخنانی که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی برجای گذاشت.
وی در این دیدار گفت: «من به‌عنوان یک طلبه به خودم اجازه می‌دهم که با این ادبیات با شما صحبت کنم و بگویم که به ستمگران تکیه نکنید تا این‌که آبرویتان و شخصیتتان آسیب نبیند و بدانید که این فرصت را مردم برای شما به وجود آورده‌اند؛ غلط می‌کنند کسانی که مِنَتی بر سر شما بگذارند؛ شما تنها اجیر دین هستید و برای رضای خدا کار کنید.»
عابدینی در ادامه تاکید کرد: «ما چیزهایی می‌شنویم که به این عنوان نمایندگی و شخصیت شماها لطمه وارد می‌کند. شما اگر بخواهید نماینده مردم باشید یک وظیفه‌ای پیدا می‌کنید و اگر نماینده فرد خاصی باشید دیگر نماینده مردم نیستید و آن فرد از شما تقدیر و تجلیل می‌کند و در نهایت در این مسیر، مردم متضرر می‌شوند.»
امام جمعه قزوین اذعان کرد: «اگر می‌خواهید نماینده مردم باشید باید با شجاعت، شهامت و جدیت در مقابل همه کسانی که می‌خواهند از شما سوءاستفاده کنند بایستید. شما نماینده مردم و در پی حل مشکلات و خواسته‌های آن‌ها باشید.» وی اضافه کرد: «مردم به خاطر سیادت و این‌که شما را آدم سالمی یافته‌اند به شما رأی داده‌اند و چرا باید برخی به شما بگویند که شما چوب خشکی بوده‌اید ولی چون آن‌ها گفته‌اند مردم به شما رأی دادند!»
گرچه پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه، تنها یک پاراگراف از اظهارات خانم زرآبادی در این دیدار را منتشر کرد، اما به نظر می رسد سخنان وی در مراسم جشن ولادت حضرت على اکبر و روز جوان در شهر نصرت آباد، پیامد انتشار گزارش این دیدار باشد.
زرآبادی در این مراسم با اشاره به پیروزی عقلانیت در انتخابات گذشته، تصریح کرد: «برخی با بی‌اخلاقی به دنبال تفرقه در استان هستند، اما من تا آخر مسوولیتم کنار حامیان خود از جمله حجت‌الاسلام قدرت‌ا… علیخانى، محمد علیخانى و مردم عزیز استان خواهم بود.»
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.