اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
تبلیغاتی که نا‌فرجام ماند

واکنش شدیداللحن استاندار در مراسم افتتاح

  • کد خبر : 3666
  • 11 فوریه 2016 - 18:26
واکنش شدیداللحن استاندار در مراسم افتتاح
تلاش برای بهره‌برداری تبلیغاتی از مراسم افتتاح یک سالن ورزشی در شهر نرجه از توابع شهرستان تاکستان به نفع یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس، واکنش شدید استاندار قزوین را در پی داشت.

 فریدون همتی که به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر به اتفاق هیاتی به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی به شهرستان تاکستان رفته بود، نسبت به برخی رخدادها که شائبه استفاده تبلیغاتی از افتتاح پروژه سالن ورزشی جهان پهلوان تختی در شهر نرجه را داشت، عکس‌العمل شدیداللحنی نشان داد.
منابع مطلع می‌گویند: با ورود استاندار به سالن ورزشی، هنگامی که وی مشاهده کرد تصویر بزرگ یکی از کاندیداها را بر روی دیوار نصب کرده‌اند، بلافاصله دستور داد این بنر تبلیغاتی را پایین بیاورند. این در حالی بود که دقایقی بعد، پخش کلیپی از روند احداث سالن ورزشی و نمایش تصاویر متعدد از این کاندیدا سبب شد، همتی از ادامه پخش آن نیز جلوگیری کند.
در خبرهای منتشر شده توسط روابط‌عمومی استانداری و خبرگزاری مهر، تنها به واکنش استاندار نسبت به پخش کلیپ و نصب بنرهای متعدد خوش آمدگویی به وی اشاره شده است. در گزارش مهر از این مراسم آمده است: «استاندار از کلیپ پخش شده در خصوص ساخت سالن ورزشی که تصویر یکی از داوطلبان نیز در آن گنجانده شده بود، انتقاد کرد و اظهارداشت: وقتی اعلام می‌کنیم باید بی‌طرفی را رعایت کنیم شعار نمی‌دهیم و باید در عمل نشان دهیم پایبند قانون هستیم.
وی اضافه کرد: همین کار می‌تواند شائبه طرفداری از یک جناح و یا یک فرد را در اذهان تقویت کند و دیگر نمی‌توانیم بگوییم این حرکت بدون اطلاع و سهوی بوده و همه خدمات را زیر سوال می‌برد. همتی تصریح کرد: هیچ مسوولی حق ندارد تا زمان انتخابات از داوطلبی حمایت و یا طرفداری کند و یا به گونه‌ای رفتار کند که طرفداری از آن استنباط شود و امیدواریم این حرکت تکرار نشود و همه تلاش خود را بکار بندیم تا با بی‌طرفی کامل انتخابات به صورت سالم و قانونمند و با رعایت همه ضوابط شرعی و قانونی برگزار شود.»
روابط‌عمومی استانداری نیز، این اتفاق را زیر عنوان «انتقاد شدید اللحن استاندار؛ از نصب بنرهای خیرمقدم تا پخش کلیپ» منتشر کرده و به نقل از استاندار تاکید کرده است: «باید از هرگونه رفتار و عملکردی که سوءظن و شائبه انتخاباتی ایجاد می‌کند، پرهیز شود.»
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.