اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4
علی رغم خبرسازی یک سایت

امام جمعه تاکستان تکذیب کرد

  • کد خبر : 3512
  • 19 دسامبر 2015 - 17:29
امام جمعه تاکستان  تکذیب کرد
سایت «شهر مینو» جمعه شب گذشته در خبری با عنوان: «حمایت تمام قد ائمه جمعه استان قزوین از حجت ‌لاسلام عابدینی»، مدعی شد: «آیت‌ا.. اسلامی، امام جمعه تاکستان و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن حمایت از مواضع آیت‌ا.. عابدینی در تذکر به استاندار قزوین گفت: مردم خواستار برکناری برخی مدیران نالایق هستند.»

 این ادعا درحالی بود که خبرگزاری فارس که ساعتی قبل، خبر نماز جمعه تاکستان را روی خروجی خود قرار داده بود، هیچگونه اشاره‌ای به آنچه این سایت به نقل از آیت‌ا.. علی اسلامی منتشر کرد، نکرده بود.
یک روز پس از انتشار این خبر، گروه هفته‌نامه تابان در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار خبری نوشت: «امام جمعه تاکستان سخنی یا موضعی له یا علیه انتصابات اخیر استاندار نداشته است.» انتشار این خبر واکنش تند پایگاه خبری «شهر مینو» را به‌دنبال داشت و گردانندگان این سایت با انتشار گزارش تحت عنوان «تابان تک زد، پاتک خورد! چرا بدنبال تخریب امام جمعه قزوین هستید؟»، در صدد تایید گزارش خود برآمدند؛ هر چند این تایید دیری نپایید و حذف اظهارات منتسب به آیت‌ا.. اسلامی از خبر «حمایت تمام قد ائمه جمعه استان» در شهر مینو، گویای واقعیت ماجرا بود.
اما ماجرا به همین جا ختم نشد. مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین نیز اعلام کرد: «خبر موضع‌گیری امام جمعه تاکستان علیه انتصاب‌های استاندار غیرواقعی و کذب است و به این امور ورود نکرده‌اند.» نصرت‌اله علیرضایی به ایرنا گفت: «عده‌ای سعی دارند با دروغ پراکنی و طرح مسائل غیرواقعی به مقاصد شخصی و گروهی خود دست یابند که این راهی غیراخلاقی است.»
وی با بیان اینکه فایل صوتی سخنرانی آیت‌ا.. اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تاکستان وجود دارد و در رسانه‌های رسمی نیز صحبتی در این تریبون علیه انتصاب‌های استاندار به میان نیامده است، افزود: «برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به نقل از امام جمعه تاکستان آورده بودند که بنده وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شوم که همین مطلب پاسخگوی مسائل طرح شده است.»
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با بیان اینکه آمال و آرزوها و تمنیات شخصی خود را نباید با تابلو دیگران بازتاب دهیم، تاکید کرد: «انتشار اخبار کذب و ناصحیح و هرگونه پیش‌داوری در فرهنگ اسلامی مذموم است و همه باید در چارچوب قانون به مقابله با آن اقدام کنند.»
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.