اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
معاون پارلمانی رییس جمهوری:

اجازه ندهیم بذر نفرت در جامعه افشانده شود

  • کد خبر : 3510
  • 19 دسامبر 2015 - 17:25
اجازه ندهیم بذر نفرت  در جامعه افشانده شود
«آیا این اخلاق پیامبری است که عده‌ای در کشور قلم به‌دست گرفته و در روزنامه‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی علیه بزرگان انقلاب و استوانه‌های آن که همراه امام خمینی‌(ره) این نهضت را به پیروزی رساندند مانند آیت‌ا.. هاشمی و سایر شخصیت‌ها، دولت و بیت امام راحل بنویسند و سپس ادعا کنند که پیرو رهبری هستیم.»

این جمله، فرازی از سخنان حجت الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس جمهوری بود که در آیین عزاداری رحلت رسول گرامی اسلام‌(ص) و امام حسن مجتبی‌(ع) بیان شد. مراسمی که هزار نفر از اصلاح‌طلبان و حامیان دولت را در یک روز تعطیل از نقاط مختلف استان در مسجد امام خمینی‌(ره) روستای خیارج شهرستان بویین‌زهرا گردهم آورد.
وی در ادامه سخنانش در این مراسم افزود: «نباید اجازه داد بذر کینه و نفرت در جامعه افشانده شود؛ چرا که با این کار شاید ۵ یا ۱۰ سال بعد شاهد شکل‌گیری داعشی جدید و شیعی باشیم. بنابراین باید بسیار مراقب باشیم.» معاون پارلمانی رییس جمهوری هشدار داد: «باید مراقب بود تا اندیشه‌های افراطی در کشور ریشه ندواند و برخی افراد، مراکز و کانون‌ها اگر خوش‌بین باشیم از روی نادانی و تحجر و اگر بدبین باشیم از روی خباثت و وابستگی و نفوذ سرویس‌های بیگانه در تلاش برای ایجاد تفرقه در کشور هستند.»
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اضافه کرد: «انتخابات در پیش است و همه باید برای یک مسابقه بزرگ آماده باشیم، اما شرایط عادلانه، دوستانه و برادرانه آن را باید همه رعایت کنیم. انصاری خاطرنشان کرد: «در این مسابقه باید طرفین حرمت و احترام یکدیگر را نگه داشته و از خطای عمد بپرهیزند و داوران نیز باید تلاش کنند که به‌درستی ایفای نقش کرده و دست‌اندرکاران برگزاری نیز باید سعی کنند همه ابزار یک مسابقه سالم را فراهم کنند.»
معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان این که برجام تنها کار دولت و آقای روحانی و تیمش نبود بلکه در سایه حمایت‌های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم به‌دست آمد، افزود: «باید به صداوسیما بگوییم که چرا این پیروزی و افتخار را کوچک نشان می‌دهید.» وی ادامه داد: «ناامید کردن مردم چه سودی دارد. چرا تلاش دارید موج امید و نشاطی که در جامعه ایجاد شده را خاموش کنید؟ نقد کنید، اما انصاف را هم در نظر داشته باشید.»
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.