اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
نیکویه، از وضعیت اصولگرایان می‌گوید:

حرف‌های ناگفته از دخالت‌های محرمانه!

  • کد خبر : 3326
  • 15 اکتبر 2015 - 12:04
حرف‌های ناگفته از دخالت‌های محرمانه!
3 ماه پس از آنکه طرفداران جبهه پایداری در استان با رونمایی از لیست انتخاباتی خود برای مجلس دهم، به صورت رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را کلید زدند، یکی از چهره‌های کلیدی اصولگرایان قزوین از به‌هم ریختگی در اردوگاه این جناح سیاسی در استان می‌گوید و از اینکه، کار برای اجماع اصولگرایان در انتخابات سخت‌تر شده است.

عباس نیکویه، عضو مؤثر جبهه پیروان ولایت قزوین که پیشینه اجرایی متعددی را در کارنامه خود دارد و پیش از این نیز در جریان انتخابات مجلس دهم، صابون نامهربانی دوستانش به تن او هم خورده و نامش در دقیقه ۹۰ از فهرست کاندیداهای اصولگرا در استان حذف شده است، وضعیت اصولگرایان را مطلوب ارزیابی نمی‌کند.
این فعال سیاسی، در گفت‌و‌گو با «پیام خرداد» می‌گوید: «افرادی که در انتخابات قبلی سهم خود را جدا کردند و گروه گروه شدند و جریان‌های حزبی اتفاق افتاد، در درون آنها هم یک به هم ریختگی و شرایط ویژه‌ای وجود دارد. یکسری هستند که همچنان تلاش می‌کنند که القا کنند آن شرایط، درست بوده است؛ حتی نفر اولی که در کنار رییس جمهور [سابق] بود با آن شرایط اختلاس توجیه می‌کنند. حاضر نیستند بگویند که او کار اشتباهی کرده است. برای همین فکر می‌کنم که کار سخت‌تر می‌شود. معتقدم پراکندگی در این دوره بیشتر است. حتی ممکن است برخی از افراد ریشه‌دار این جریان اگر به این نتیجه برسند که نمی‌توان کاری انجام داد به همان تشکل خود بپردازند.»
این چهره اصولگرا، گرچه وضعیت اصولگرایان در قزوین را نسبت به کشور بهتر می‌داند، اما سربسته از برخی دخالت‌ها سخن می‌گوید که پیش از این در انتخابات مجلس اتفاق افتاد و تکرار آن در انتخابات پیش‌رو، سختی مسیر را برای اصولگرایان دو چندان می‌کند.
نیکویه در پاسخ به این سوال که تاکید برخی بزرگان اصولگرا بر اجماع صددرصدی است و دبیر جبهه پایداری هم اجماع را بسیار محتمل عنوان می‌کند، می‌افزاید: «با این وجود من این کار را سخت می‌دانم، نه محال! چون بعضی از دوستان، دقیقا جزو کسانی بودند که در دوره‌های قبل باعث شدند که اجماع جدی و خوبی صورت نگیرد. آن زمان راضی کردن آنان خیلی سخت بود و زیر بار اجماع نمی‌رفتند، اما الان تاکید می‌کنند که حتما اجماع صورت می‌گیرد و این مساله، با توجه به نگاه مردم و اتفاقاتی که در این جریان افتاد، سردرگرمی را بیشتر و کار را سخت‌تر می‌‌کند.»

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.