اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
انتخابات اسفند 94

دغدغه‌هایی که هر روز بیشتر می‌شود

  • کد خبر : 3071
  • 05 آگوست 2015 - 10:12
دغدغه‌هایی که هر روز  بیشتر می‌شود
7ماه مانده به انتخابات مجلس دهم، در‌حالی‌که جناح‌های سیاسی می‌کوشند در نوعی سکوت خبری فعالیت‌های انتخاباتی خود را ساماندهی کنند، اما برخی اظهارنظرها نشان از حساسیت خاص این دوره از انتخابات نه تنها برای گروه‌های سیاسی که برای امامان جمعه استان دارد.

سخنان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با هیات نظارت شورای نگهبان استان در آستانه سالروز تاسیس این شورا، شاید صریح‌ترین بیان از یک مسوول در ارتباط با انتخابات مجلس دهم در ماه‌های اخیر است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این دیدار از اعضای هیات نظارت شورای نگهبان خواست اجازه ورود نا‌اهلان به عرصه انتخابات را ندهند.
وی گفت: «خداوند فرمان می‌دهد که امانت‌ها به اهلشان سپرده شود، لذا باید از شرکت نا‌اهلان در هر انتخاباتی جلوگیری شود. در این امر نبایستی ملاحظه و مسامحه‌ای صورت گیرد، چرا که ورود نا‌اهلان به انتخابات همه اقشار جامعه را دچار مشکل می‌کند.»
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه، نباید جنایت‌ها و خسارت‌های آمریکا به کشورمان به راحتی فراموش شود، خاطرنشان کرد: «به‌طور قطع در انتخابات بعدی آنها بیکار نخواهند نشست و به‌دنبال آن هستند تا کسانی پیروز انتخابات باشند که نوکری غرب را کنند.»
این اظهارات، گرچه تلویحا به موضوع انتخابات در استان اشاره دارد، اما سخنان امام جمعه تاکستان که بر تلاش گروه‌هایی برای موج‌سواری در استان برای به‌دست‌ آوردن آرای مردم تاکید دارد، شاید صریح‌ترین موضع‌گیری‌ها در ارتباط با انتخابات اسفندماه امسال است. هرچند به نظر می‌رسد این سخنان، انتخابات مجلس خبرگان رهبری که همزمان با انتخابات مجلس برگزار خواهد شد را نیز در بر می‌گیرید.
آیت‌ا.. علی اسلامی گفت: «توده مردم ما طرفدار ولایت، امامت، رهبری و نظام هستند و هر کسی که مقابل آن بایستد خواه ناخواه شکست می‌خورد؛ مگر آنکه لباس عوض کند و چهره واقعی خود را مخفی نگه دارد.»
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت مدیریت تلاش برخی برای موج‌سواری در انتخابات، افزود: «مردم ما اهل دعا و زیارت عاشورا، احیا، روز قدس، ۹ دی و ۲۲بهمن هستند و این موج اگر مدیریت شود حتماً وضعیت کشور به‌ویژه استان قزوین به خوبی پیش می‌رود، اما در‌صورتی‌که به افکار و ارزش‌های مردم احترام گذاشته نشود نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود.»

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.