اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
سکوت مدیران خبرساز شد

از انتقاد بانک تا تیتر نشریه آقای مدیر

  • کد خبر : 2768
  • 29 آوریل 2015 - 14:39
از انتقاد بانک  تا تیتر نشریه آقای مدیر
«مدیران نباید اجازه دهند هر کسی هرچه دلش خواست به دولت بگوید و برای پاسخگویی تکلیفی احساس نکنند، زیرا به نظر می‌رسد عده‌ای دوست ندارند دولت موفق شود و کارها را به خوبی جلو ببرد.»

معاون کل نهاد ریاست جمهوری در جلسه شورای اداری استان با بیان این مطلب، تاکید کرد: «متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود مدیرانی که منتصب دولت هستند به برخی انتقادهای غیرمنصفانه پاسخ نمی‌دهند و حتی خودشان هم همسو با دولت حرکت نمی‌کنند که این حرکت پسندیده و قابل قبول نیست.»
مرتضی بانک تصریح کرد: «این چه سکوتی است که برخی از مدیران دارند و از اقدامات و برنامه‌های خود دفاع نمی‌کنند؟ چگونه است که هر کسی اجازه دارد انتقاد کند، ولی ما فقط نگاه می‌کنیم؟ اینکه هر کس از هر گوشه‌ای به دولت حمله کند باید جواب داد و همدیگر را پشتیبانی کرد. باید باور کنیم که کسانی که نمی‌خواهند دولت موفق شود ساکت نمی‌نشینند.»
وی اضافه کرد: «دولتی که توانسته تورم ۴۲‌درصدی را به ۱۵‌درصد برساند موفق بوده، هرچند این میزان تورم هم برای مردم سخت است، اما نه در رسانه ملی و نه جای دیگر، هرگز این گونه موفقیت‌ها به خوبی منعکس نمی‌شود تا مردم در جریان دستاوردهای کارهای انجام شده باشند.»
بانک با بیان این نکته که، رشد منفی ۶درصدی در سال ۹۱ امروز به رشد یک درصدی رسیده، اما کسی آن را تبلیغ نمی‌کند و هنوز انتقادها سرازیر است، اضافه کرد: «اما وقتی برای پارس جنوبی پنج‌هزار میلیارد تومان از منابع بانکی قرض گرفتند و یا تورم را به بالای ۴۰درصد رساندند کسی در رسانه‌ها انتقاد نکرد و همه ساکت بودند.»
یک روز پس از انتقاد شدید معاون کل نهاد ریاست جمهوری، یک نشریه محلی که مدیر مسوولش ازجمله مدیران استانداری حاضر در جلسه شورای اداری بود با تیتر «حمله بانک به منتقدین دولت در قزوین» منتشر شد.
اقدامی که واکنش حزب اعتدال و توسعه استان را به دنبال داشت. این حزب در پایگاه  خبری خود در مطلبی زیر عنوان؛ «تیتر نشریه مسول استانی، علیه مواضع معاون کل نهاد ریاست جمهوری» نوشت: «ضمن قابل ستایش دانستن صراحت و شجاعت این مسوول که نشریه‌اش در پیشخوان روزنامه فروشی‌ها با تیترهایی علیه دولت خودنمایی می‌کند باید دید تا کی بر لزوم استفاده از افرادی از این دست در پست‌های مدیریتی اصرار می‌شود؟!»
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.