اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
متن و حاشیه یک نامه

شایعه‌ای که رنگ خبر گرفت

  • کد خبر : 2600
  • 14 فوریه 2015 - 14:20
شایعه‌ای  که رنگ خبر گرفت
انتشار شایعه‌ای درباره توهین یک بخشدار در شهرستان قزوین به رییس جمهوری، بازتاب گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌ای استان بر جای گذاشت. 

این شایعه چند روز پس از آن منتشر گردید که استاندار قزوین در دیدار با اصحاب رسانه، با نفی وجود مدیران بی‌اعتقاد به سیاست‌های دولت در استان، آن را شانتاژ برخی که در زمین مخالفان دولت بازی می‌کنند، تعبیر کرد. مرتضی روزبه تاکید کرد: «اینکه برخی می‌گویند مدیرانی در استان مخالف دولت سرکار هستند و مانع تراشی می‌کنند را کذب محض می‌دانیم و آن را رد می‌کنیم و این کار را شانتاژ می‌دانیم.»
شایعه اهانت به عالی‌ترین مقام اجرایی کشور آن هم توسط یک مسوول دولتی، پس از آن قوت گرفت که یک نشریه محلی متعلق به اصلاح‌طلبان استان، بر وقوع چنین اتفاقی مهر تایید زد. «تابان» در مطلبی زیر عنوان «مدیران مخالف دولت همچنان سر کارند!» در شماره اخیر خود نوشت: «یکی از بخشداران دولت گذشته، که با عنایت استانداری همچنان در مسوولیت خود باقی مانده است؛ اخیرا در محفلی اقدام به اهانت به رییس جمهوری کرده است. این اقدام در شرایطی اتفاق می‌افتد که استاندار قزوین، وجود مدیران مخالف دولت در مدیریت‌های اجرایی استان را به‌کلی رد کرده و تاکنون برخوردی نیز با این مسوول هتاک صورت نگرفته است.»
همزمان با انتشار رسانه‌ای این خبر، در فضاهای مجازی نامه‌ای منتشر شد که رییس شورای اسلامی بخش […] جزییات این واقعه را به موسوی، فرماندار شهرستان قزوین گزارش داده است. پایگاه خبری تحلیلی پویش در گزارش تحلیلی کوتاهی با تیتر؛ «توهین بخشدار […] به رییس جمهور؟!» بخشی از این نامه را باز نشر داد. براساس خبر این پایگاه، نویسنده نامه مدعی شده است: «بخشدار فریاد می‌زد که من رییس جمهور […] هستم و دیگران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. شما و دیگران حق نامه‌نگاری و یا حضور در دفاتر مسوولین و فرمانداری یا استانداری را ندارید… امثال رییس جمهور روحانی کدام … ! ولی من به روحانیت خوب اعتقاد دارم».
درحالی‌که روز‌به‌روز بر ابعاد این خبر که تاکنون درستی یا نادرستی آن نیز مشخص نشده، افزوده می‌شود مسوولان استانداری و فرمانداری قزوین تاکنون از هرگونه اظهار نظری در این باره خودداری کرده‌اند. سکوتی که به‌نظر می‌رسد بر قوت انتشار این خبر افزوده است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.