اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
بازتاب

قدرت‌اله علیخانی: نیروهای احمدی‌نژاد همچنان در راس کارند

  • کد خبر : 2483
  • 22 ژانویه 2015 - 1:54
قدرت‌اله علیخانی:  نیروهای احمدی‌نژاد  همچنان در راس کارند
مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: «هفتاد  درصد از نیروهای احمدی‌نژاد همچنان در راس کار هستند و بسیاری از آن‌‌ها ضمن اینکه اعتقادی به برنامه‌های آقای روحانی ندارند، در امور دولت کارشکنی می‌کنند.»

قدرت‌اله علیخانی که در گردهمایی اصلاح‌طلبان شهرستان تاکستان به مناسبت عید ولادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) سخن می‌گفت، افزود: «متاسفانه برخی از مسوولینی که در این دولت نیز روی کار آمدند هم حاضر نیستند خدمات دولت یازدهم را برای مردم تشریح کنند.»
این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه، با بلایی که در دولت گذشته بر سر کشاورزی و صنعت این کشور آمده است، به این زودی‌ها رونق اقتصادی شکل نخواهد گرفت، خاطر نشان کرد: «روزی که آقای خاتمی دولتش را تحویل می‌داد؛ بین سه تا پنج‌هزار میلیارد، اقساط معوق وام بانکی وجود داشت، اما امروز ببینید چه خبر است که در پایان دولت آقای احمدی‌نژاد، ۲۱۰‌هزار میلیارد وام برنگشته وجود دارد و ضمانت‌هایی هم که برای گرفتن این وام‌ها سپرده شده بود، قابل پیگیری نیست. مگر می‌شود کسی بالاتر  از هزار میلیارد وام بگیرد و ضمانت او هم قابل پیگیری نباشد و فردی برای دو سه میلیون وام ازدواج بارها برود و بیاید و دست آخر هم موفق نشود.»
علیخانی با عنوان این مطلب که نباید توقع‌ها را از دولت بالا برد، اضافه کرد: «با اینکه می‌دانم از شرایط موجود ناراضی هستید و  با حضوری که در انتخابات داشتید انتظار ایجاد تغییرات را دارید، اما باید صبر و بردباری کرد تا مشکلات رفع شود.»
مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از یک جریان سیاسی برای دامن زدن به بداخلاقی‌ها، یادآور شد: «اخیرا فردی به‌عنوان سخنران به منطقه دعوت شده که هر چه خواسته است به آیت‌ا.. هاشمی رفسنجانی اهانت کرده است. من نمی‌دانم این‌ها که این افراد را دعوت می‌کنند، به‌دنبال چه چیزی هستند. اگر انتقاد دارند، مؤدبانه و با رعایت اخلاق مطرح کنند، اما چرا تخریب و اهانت  می‌کنند که یک روز باید پاسخگوی این حرف‌ها در پیشگاه خدا باشند.»
در این جلسه همچنین، آیت‌ا.. محمدی تاکندی، سیدناصر قوامی، محمد علیخانی، امیر طاهرخانی و شماری از اصلاح‌طلبان شهرستان تاکستان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.