اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
ناگفته‌های فرج‌زاده‌ها:

سازمان همیاری حیاط‌خلوت سیاسیون بود

  • کد خبر : 2081
  • 19 اکتبر 2014 - 7:28
سازمان همیاری حیاط‌خلوت سیاسیون بود
مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان می‌گوید: «در سال‌های اخیر، این سازمان حیاط‌خلوت سیاسیون شده بود و می‌گفتند؛ آسته برو، آسته بیا که کسی متوجه نشود. در اینجا چه اتفاقی می‌افتد.» 
علی فرج‌زاده‌ها که خردادماه امسال به این سمت منصوب‌شده، در نخستین نشست خبری‌اش با اصحاب رسانه، از وضعیت نابسامان و آشفته این سازمان گفت و تأکید کرد: «متأسفانه در گذشته درک درستی از وظایف سازمان همیاری‌های شهرداری های استان وجود نداشته است و مظلومیت این تشکیلات به‌گونه‌ای بوده که در مقطعی به حیاط‌خلوت سیاسی استانداری تبدیل‌شده بود و سه سال زمان نیاز است تا نواقص ناشی از مغفول ماندن کارها در گذشته جبران شود.»
شاید مغفول ماندن کارها و تبدیل این سازمان به «حیاط‌خلوت بعضی‌ها» بوده است که پروژه‌ای مانند؛ مجتمع تفریحی کاسپین و احداث تله سیژ زرشک-کامان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به شهر شده است. پروژه‌ای که نه‌تنها سودی نداشته که مشکلات فزاینده‌ای را برای خود این سازمان در پی داشته است.
 فرج زاده در این نشست با اشتباه خواندن افتتاح این پروژه در اسفند سال گذشته، گفت: «پروژه تله سیژ از ۴ سال قبل آغاز و تجهیزات آن در شورای قبلی خریداری‌شده بود، اما با توجه به مشکلات زیاد این طرح، در این ۵ ماه سعی کردیم مشکلات فنی را رفع کنیم که تا به امروز بیش از ۸۰ درصد آن مرتفع شده است. اگرچه باید در مبدأ و مقصد این تله سیژ امکاناتی فراهم باشد که با هزینه‌ای ۴۰۰ میلیونی سعی کردیم مشکلات و کمبودها را رفع کنیم که البته این مبلغ برای چنین کاری کافی نیست.»
آنچه اشاره شد، تنها بخشی از ناگفته‌های آقای مدیرعامل از رخدادهایی است که این سال‌ها در سازمان همیاری اتفاق افتاده است. تأکید فرج‌زاده‌ها به وضعیت شرکت نمایشگاه‌های استان که زیرمجموعه این تشکیلات نیمه‌دولتی است، ابعاد دیگری از موضوع را آشکار می‌سازد: «در گذشته مدیریت مناسبی در مجموعه شرکت نمایشگاه‌های استان حاکم نبود، برای نمونه در سال گذشته سود این نمایشگاه ۳۰۰ میلیون تومان بوده است، درحالی‌که یک مغازه کوچک هم در قزوین سالانه نزدیک به همین مبلغ سود می‌کند که همین مساله نشان می‌دهد مدیریت مطلوبی در این حوزه که می تواند با برنامه ریزی سودآوری بسیاری داشته باشد، حاکم نبوده است.»
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.