اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
بویین زهرا، کانون تحرکات سیاسی

اصولگراها و اصلاح طلبان به میدان آمدند

  • کد خبر : 2077
  • 19 اکتبر 2014 - 7:10
اصولگراها و اصلاح طلبان به میدان آمدند
میز خبر- در حالی که اصولگرایان همچنان برای حضور فعال و یکپارچه در انتخابات سال آینده مجلس دغدغه وحدت بین خود را دارند، اصلاح طلبان استان فارغ از اختلافات میان طیف های اصولگرا، به یارگیری در نقاط مختلف استان و ساماندهی نیروهای خود دست زده اند.
همزمان با عید غدیر، شهرستان بویین زهرا کانون نشست های سیاسی دو جریان عمده سیاسی استان بود. روح اله حسینیان، از فعالان جبهه پایداری در سگزآباد میهمان روح اله عباسپور بود و اصولگرایان منطقه که در میان آنان سید مرتضی حسینی و رجب رحمانی؛ نمایندگان استان در مجلس نیز دیده می شدند پای صحبت رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مراسم جشن عید غدیر در این شهر نشستند، اما کمی آن سوتر در شهر بویین زهرا، اصلاح طلبان منطقه در یک تالار پذیرایی گردهم آمدند تا برنامه های خود را برای افزایش تحرکات سیاسی شان هماهنگ کنند.
در این نشست سیاسی، گرچه آیت ا.. محمدی تاکندی، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری سخنران اصلی بود و در باره اهمیت و جایگاه عید سعید غدیر به ایراد سخن پرداخت، اما نخستین بار نمایندگان اصلاح طلبان شهرها و بخش های مختلف شهرستان های آوج و بویین زهرا این امکان را یافتند که به طرح نقطه نظرات و دیدگاه های خود و همچنین بیان مطالبات مردم بپردازند. برنامه ای که به نظر می رسید از پیش هماهنگ شده باشد.
تصاویری که یک وبلاگ محلی از این نشست منتشر کرده و در سایت خبری نواندیش باز نشر شده است، نشان می دهد بیش از ۳۰۰ نفر از اصلاح طلبان در تالار چکاوک حضور داشته اند. نشستی که در ادامه، با بیان مطالبی از سوی محمد علیخانی، نماینده قزوین  در مجلس هفتم و عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان استان و یوسف کرمی، عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان استان همراه بوده است.
وبلاگ باران اعتدال محور سخنرانی این دو فعال سیاسی را اینگونه گزارش کرده است؛ «سخنرانان ضمن تاکید بر ادامه حمایت از دولت تدبیر و امید و تشریح تخریب های جریان اقتدار گرا و موانع پیش روی دولت برای اجرای شعار ها و وعده های داده شده، خواستار ادامه وحدت و انسجام تمامی نیروهای اصلاح طلب و دلسوز  کشور و نظام برای برون رفت از مشکلاتی که در هشت سال گذشته به کشور تحمیل گردیده است، شدند.»

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.