اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
حرف‌هایی از جنس تجربه

وقتی استانداران قزوین کنار یکدیگر می‌نشینند

  • کد خبر : 1918
  • 21 آگوست 2014 - 17:32
وقتی استانداران قزوین کنار یکدیگر می‌نشینند
«تجربیات ارزنده استانداران ادوار گذشته قزوین را، پشتوانه‌ای عمیق و قوی برای کمک به انجام بهتر وظایف و خدمت به مردم استان می‌دانم.» این بخشی از سخنان مرتضی روزبه، در کمیته استانی مجمع استانداران ادواری استان‌های قزوین و زنجان بود که در استانداری قزوین برگزار شد.

در این مجمع که استانداران پیشین قزوین از سید‌علی نکویی‌زهرایی تا احمد عجم، فارغ از گرایش‌های سیاسی خود، ساعاتی را کنار یکدیگر نشستند و به تبادل‌نظر پرداختند، صندلی دو استاندار خالی بود؛ مسعود امامی که نهم خرداد۸۳ به هنگام بازدید از مناطق زلزله‌زده الموت بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسید و فریبرز محمودیان، سومین استاندار قزوین. او به دلایلی که رسانه‌ای نشد و پیگیری فروردین امروز نیز برای دستیابی به علت غیبت این چهره اصلاح‌طلب، نتیجه‌ای نداشت ترجیح داد در نشست استانداران شرکت نکند.
این نشست که باتدبیر وزارت کشور برگزار شد، فرصتی بود تا استانداران پیشین از خاطرات و تجربیات خود در دوره استانداری قزوین سخن بگویند. نکویی‌زهرایی، اولین استاندار قزوین از تشکیل و راه‌اندازی بنیاد شهید رجایی باهدف معرفی این شهید در دوره مسوولیتش گفت و از فاصله گرفتن از سیره بزرگانی چون شهید رجایی انتقاد کرد. احمد نصری، قزوین را استانی به ظاهر کوچک، اما با قابلیت‌های بزرگ دانست و تاکید کرد: «شأن و منزلت این استان بیش از این‌ها است و قزوین شایستگی رسیدن به جایگاه بهتری را دارد که برای تحقق این مهم استفاده از تجربیات مدیران بدون شک موثر خواهد بود.»
سید علی‌اکبر طاهایی، قزوین را دیار انسان‌های بزرگ و وارسته در کشور دانست و با بیان اینکه، قزوین استانی است که در حوزه ظرفیت‌های انسانی دارای نمادهای بین‌المللی است، با گرامی داشت یاد مرحوم ابو‌ترابی فرد، از شهرداری قزوین خواست تا جمله «پاک باشیم و خدمتگزار» سید آزادگان را در مناطق شهر قزوین نصب نماید. احمد عجم، تاکید کرد که در طول دوره خدمت چهار ساله‌اش در قزوین، نهایت تلاش خود را برای همگرایی، انسجام، وحدت و پرهیز از واگرایی در بین مسوولان و گروه‌ها به کار بسته‌است. نشست استانداران پیشین قزوین در‌حالی به پایان رسید که روزبه وعده داد از نقطه نظرات و پیشنهادهای آنان به‌عنوان یکی از ارزشمندترین منابع در تدوین برنامه ششم توسعه استان استفاده خواهد شد.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.