اطلاعیه

  • امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
تحولاتی که در استان روی می‌دهد

از شتاب تغییرات تا اعتراض به یک انتصاب

  • کد خبر : 1807
  • 03 آگوست 2014 - 12:43
از شتاب تغییرات  تا اعتراض به یک انتصاب
حرکت قطار تغییرات مدیران دولت گذشته در استان شتاب بیشتری گرفته است، هرچند هنوز اصلاح‌طلبان و حامیان روحانی در استان می‌گویند مدیرانی بر سرکار هستند که اعتقادی به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید ندارند.

این گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش استان که: «اگر کسی بدون اعتقاد قلبی به برنامه‌های دولت، مسوولیتی را در اختیار داشته باشد، آن جایگاه را غصب کرده است»، بازتاب همین باور حامیان دولت در استان است. سالار قاسمی‌ که برای معرفی عمران رضایی، رییس جدید آموزش‌ و پرورش منطقه الموت غربی به رازمیان رفته بود، همچنین افزود: «بنده معتقدم هرکسی در نظام مسوولیت قبول می‌کند اگر اعتقاد قلبی، نه لسانی، به نظام و رهبری نظام نداشته باشد، او نیز آن مسوولیت را غصب کرده است.»
در تازه‌ترین تغییر و تحول مدیریتی در استان، استاندار قزوین با صدور حکم‌های جداگانه‌ای، بخشداران جدید شهرستان بویین‌زهرا را مشخص کرد. بر اساس این احکام، علیرضا امینی، امیر نادری، علی رشوند و قربانعلی ولی زاده به ترتیب به‌عنوان بخشداران جدید دشتابی، مرکزی، شال و رام‌اند تعیین شدند. این تغییرات در حالی اتفاق افتاد که هنوز وضعیت انتصاب فرمانداران شهرستان‌های آبیک، البرز و آوج مشخص نشده است و گفته می‌شود گزینه‌های معرفی‌شده استانداری به وزارت کشور برای تصدی این مسوولیت‌ها، با موانعی روبه‌رو شده اند. این موانع تنها در وزارت کشور نیست. هیچ‌یک از گزینه‌های معرفی شده برای ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان نیز نتوانستند نظر مثبت مسوولان این وزارت را جلب کنند. انتصاب معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی جهاد کشاورزی استان به‌عنوان سرپرست این سازمان نشان داد که جهاد کشاورزی استان هم در آینده نزدیک رییس خود را نخواهد شناخت.
انتصاب هادی نیک فطرت، رییس ستاد انتخاباتی روحانی در محمدیه به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان از دیگر جابجایی‌های مدیریتی استان بود؛ اما در این میان، انتصاب موسی احمدی به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حضور نداشتن امام‌جمعه و استاندار قزوین در مراسم معارفه وی، خبرسازترین تغییر در قزوین بود. حمید عابدی‌ها، گزینه مطلوب روزبه برای بر عهده گرفتن این مسوولیت بود؛ ولی وزیر ارشاد ترجیح داد حکم مدیرکلی را برای یک چهره کمتر شناخته‌شده قزوینی صادر کند.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.