اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6
واکاوی یک شایعه

آیا دادستان می‌خواهد نماینده مجلس شود!

  • کد خبر : 1692
  • 28 ژوئن 2014 - 9:53
آیا دادستان می‌خواهد نماینده مجلس شود!
اظهارات حجت‌الاسلام علیخانی، مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم 24خرداد در قزوین، فرصت تازه‌ای فراهم آورد تا بیست ماه مانده به انتخابات مجلس دهم، گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداهای احتمالی آغاز شود.

علیخانی در این مراسم، درباره روند انتخاب فرماندار تاکستان گفته بود: «من و آقای صادقی، دادستان، به آقای روزبه گفتیم که در انتخاب ایشان بازنگری کند و استاندار هم به حرف ما گوش کرد، ولی در نهایت با تصمیم وزیر کشور، وی معرفی شد».
همین اظهارات کافی بود تا برخی با طرح موضوع رمزگشایی از سخنان علیخانی، به شایعه تلاش دادستان قزوین برای حضور در انتخابات آینده مجلس بپردازند. بهانه این عده، نه فقط سخنان علیخانی، که حضور دادستان در محل حادثه ریزش چاه در بازار و پیگیری قضایی موضوع توسط حجت‌الاسلام صادقی بود. موضوعی که در نشست خبری دادستان به مناسبت هفته قوه قضاییه نیز بازتاب یافت.
خبرگزاری مهر نوشت: «صادقی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: آیا حضور شما در برخی حوادث و دستور سریع پیگیری، کاری تبلیغی و احتمال کاندیدا شدن برای مجلس نیست؟ اظهارداشت: «این شایعه را قویا تکدیب می‌کنم، ما نماینده جامعه هستیم و بدون ملاحظه و وابستگی به جریان سیاسی اقدامات خود را دنبال می‌کنیم و برای تبلیغ نیست.» صادقی نیارکی افزود: «نگاه سخت‌گیرانه برای رفتن به مجلس نیست، من از ابتدا در امور قضایی جدی و سخت‌گیر بودم و امروز هم مسوولیت سنگینی دارم و دنبال پست دیگری نیستم و کاندید هم نخواهم شد».
اما ایلنا، روایت دیگری از پاسخ صادقی را منتشر کرد. این خبرگزاری در تیتری با عنوان؛ «پاسخ دادستان به شائبه فعالیت برای انتخابات مجلس»، نوشت: «دادستان قزوین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص برخورد وی با مسوولان شهرداری و اینکه آیا این نوع برخوردها کمکی به حل مشکل می‌کند، گفت: «بنده به‌عنوان دادستان وظیفه دارم از حق مردم دفاع کنم و اتفاقا بعد از این اقدام، کار امداد رسانی و خارج کردن جسد با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد.» صادقی نیارکی درباره شایعه شروع فعالیت وی برای انتخابات مجلس دهم نیز گفت: «این موضوع را کاملا رد می‌کنم و نمی‌دانم این شایعات از کجا مطرح شده‌است، اگرچه تا انتخابات مجلس زمان زیادی باقی مانده و بنده از امروز نمی‌توانم بگویم که حتما نخواهم‌آمد».

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.