اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
از تایید تا تکذیب یک اتفاق

نمایش فیلم «من روحانی هستم» مساله ساز شد!

  • کد خبر : 1626
  • 12 ژوئن 2014 - 20:59
نمایش فیلم «من روحانی هستم» مساله ساز شد!
تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین برای اکران فیلم جنجالی «من روحانی هستم» در این دانشگاه، با عدم موافقت شورای فرهنگی دانشگاه آزاد پر حاشیه شد.

«صبح قزوین»، پایگاه خبری متعلق به اصولگرایان در گزارشی با عنوان؛ «من روحانی هستم» باز هم اکران نشد، به نقل از مسوول بسیج دانشجویی این دانشگاه نوشت: «خفقان؛ ره آورد مدیریت دانشگاه آزاد قزوین است!» محمدامین مردانی در خصوص عدم اکران این فیلم گفت: «هیچ مخالفت بیرونی برای اکران این مستند در دانشگاه آزاد قزوین وجود نداشت و تمامی استعلامات و مراحل لازم از طریق قانونی صورت گرفته بود، اما به دلیل فضای خاص حاکم بر مدیریت دانشگاه آزاد به ویژه دانشگاه آزاد قزوین با پخش این مستند مخالفت شد و با گرفتار کردن در بروکراسی اداری و بهانه های مختلف اجازه پخش به ما داده نشد.» وی در گفت وگو با این سایت تصریح کرد: «تصمیم عدم اکران «من روحانی هستم» مستقیما از طرف مرتضی موسی خانی، رییس دانشگاه آزاد گرفته شد؛ اما از طریق قائم مقام، معاون فرهنگی و حراست دانشگاه به ما ابلاغ شد.»
تنها چند روز پس از انتشار این گفتگو و در حالی که «صبح قزوین»، این گزارش را از دسترس بینندگانش خارج کرده بود مسوول بسیج دانشگاه آزاد، اظهارات خود در باره موسی خانی را تکذیب کرد. در خبری که خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد منتشر کرد؛ «محمدامین مردانی با اشاره به درج مصاحبه‌ای از وی در یک سایت محلی اظهار داشت: «موضوع اصلی این گفت‌وگوی تلفنی کوتاه، تنها درباره اکران یا عدم اکران مستند «من روحانی هستم» بود و بنده در این مصاحبه به صراحت اعلام کردم که هیچ مخالفتی از سوی دکتر موسی‌خانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و شورای فرهنگی دانشگاه با پخش این مستند صورت نگرفت و ضمن موافقت اولیه آن‌ها با این برنامه، مصوب شد طبق ساز و کار قانونی این برنامه اجرایی شود، که با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات فعلاً مسکوت مانده است».
اما این پایان ماجرای اکران فیلم «من روحانی هستم» در دانشگاه آزاد نبود. سایت صبح قزوین، با انتشار مجدد خبر اولیه خود، این بار فایل صوتی اظهارات مردانی را منتشر کرد. هرچند انتشار آن دوام چندانی نیاورد و گردانندگان «صبح قزوین» در اقدامی عجیب، آن را نیز از دسترس بینندگان خود خارج کردند!

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.