اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
سیاسیون قزوین در استانداری گردهم آمدند

اصلاح طلبان غایب نشست احزاب استان

  • کد خبر : 1498
  • 10 می 2014 - 14:53
اصلاح طلبان غایب نشست احزاب استان
یک شنبه شب، در حالی احزاب سیاسی استان در استانداری گردهم آمدند که احزاب اصلاح طلب اراده ملت، همبستگی، مجمع نیروهای خط امام (ره)، جوانان ایران اسلامی و انجمن اسلامی مدرسین، غایبان این  نشست بودند.

منابع مختلف در باره علل حضور نیافتن اصلاح طلبان در این نشست، روایت های متفاوتی بیان می کنند. عدم دعوت تعدادی از تشکل های سیاسی اصلاح طلب و نیز دعوت تعدادی دیگر تنها چند ساعت مانده به تشکیل جلسه، از جمله دلایلی است که گفته می شود سبب این غیبت شده است.
به گزارش ایرنا، در این نشست که نخستین گردهمایی رسمی احزاب سیاسی قزوین پس از به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بود، دبیر حزب اعتدال و توسعه قزوین با انتقاد از کندی تغییرات مدیریتی در استان، گفت: در این خصوص نگران هستیم چرا که خیلی از مشکلات موجود ناشی از عملکرد مدیران گذشته است. محسن قاسمی با بیان اینکه با وضعیت موجود نگران ریزش بدنه اجتماعی دولت هستیم، افزود: دولت مظلوم است و باید از آن حمایت کنیم.احمد علیمحمدی، عضو جمعیت دانش آموختگان نیز هزینه فعالیت های حزبی در کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را بالا و سنگین دانست و گفت: این موضوع فعالیت احزاب را تحت تاثیر خود قرار داده است. وی با بیان اینکه احزاب سیاسی باید با امنیت و آسایش خاطر به کار خود بپردازند، افزود: تندروی و افراط و تفریط ها همیشه کشور را دچار آسیب کرده است.
صفت اله صالحی، عضو حزب موتلفه اسلامی نیز گفت: وجود احزاب فعال و پای کار برای نظام و کشور بسیار سودمند است. وی با انتقاد از اینکه استانداری نظارتی بر نحوه فعالیت های تشکل ها و احزاب سیاسی ندارد، اظهارکرد: باید این معضل را برطرف ساخت و در هنگام مواجهه با مسایل و مشکلات از ظرفیت فکری احزاب نیز استفاده کرد.
رحیم سرکار، عضو انجمن روزنامه نگاران اصلاح طلب هم در این نشست گفت: برپایی این گردهمایی نشان داد که دولت تدبیر و امید برآن است که از همه سلایق و جریان های درون نظام برای حل مسایل و مشکلات کشور استفاده کند. وی افزود: امیدواریم فشارها به مطبوعات کاهش پیدا کرده و سعه صدر مدیران افزایش پیدا کند تا شاهد شکایات روزافزون آنها از نشریات و مطبوعات نباشیم.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.