اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
مدیران دولتی در شبکه‌های اجتماعی

وقتی آقای استاندار در فیس بوک گزارش می‌دهد

  • کد خبر : 1396
  • 17 مارس 2014 - 9:32
وقتی آقای استاندار در فیس بوک گزارش می‌دهد
«بدون مقدمه باید بگویم که علاقه مندم به این وسیله با همه دوستان ارتباط برقرار کنم و در این دوره جدید کاریم از نظرات، انتقادات و پیشنهادات استفاده کنم. منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستم.»

این متن، نخستین پُست مرتضی روزبه، استاندار قزوین در پی حضورش در شبکه اجتماعی «فیس بوک» است. گرچه پیش از او، برخی از وزیران و مدیران ارشد دولت یازدهم نیز در این شبکه فعال بودند، اما روزبه، دومین استانداری است که پس از علی اوسط هاشمی – استاندار سیستان و بلوچستان – به فیس بوک می پیوندد.
روزبه، تنها چند ساعت پس از آن به فیس بوک پیوست که امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه این شهر، به شدت به وی حمله کرد و به استاندار دولت یازدهم به خاطر انتقادش نسبت به مواضع ضد دولت او در نماز جمعه، دستور داد که تنها به معیشت مردم کار داشته باشد و در مسایل مربوط به نماز جمعه دخالت نکند!
استاندار قزوین، هچنین گزارش سفر روز جمعه گذشته اش به بخش طارم سفلی را در فیس بوک منتشر کرد. در این گزارش آمده است: «روز جمعه شانزدهم اسفند ماه با نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و تعداد زیادی از مدیران و معاونین استاندار، عازم طارم سفلی شدم. این سفر بیشتر برای پروژه های گازرسانی بود، ولی فرصتی فراهم شد که به قسمت های دیگر این منطقه نیز سری بزنیم».
وی همچنین در تازه ترین گزارش خود نوشته است: سه شنبه، بیستم اسفند ماه به منظور تدوین ابعاد سیاست های ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی به دفتر ایشان دعوت شده بودم و در این جلسه مسوولین بخش های مختلف سیاسی، نظامی و همچنین استانداران کشور حضور داشتند… بعد از جلسه فوق، دو جلسه مهم با دو تن از معاونان وزیر راه و شهر سازی، آقایان دکتر حناچی و مهندس پژمان داشتم. در هر دو جلسه، آقای حبیبی معاون امور عمرانی، آقای محمدزاده مدیر کل راه و شهرسازی استان و همچنین مهندس نصرتی شهردار قزوین حضور داشتند. مهم ترین بخش قابل ذکر،‌ بحث ادامه ساماندهی و توسعه اطراف حرم امامزاده حسین (ع) بود که الحمدا.. پیرو سفر وزیر راه و شهرسازی، سومین جلسه ای بود که در این رابطه برگزار می شد. تصمیمات مهم و خوبی اتخاذ شد.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.