اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
تکذیب مدیرکل محیط زیست استان؛

لغو یک سفر شایعه ساز شد

  • کد خبر : 1288
  • 09 فوریه 2014 - 11:21
لغو یک سفر  شایعه ساز شد
میز خبر – لغو سفر برنامه ریزی شده معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به قزوین، سبب بروز شایعاتی در محافل سیاسی استان شد

دوم بهمن ماه امسال، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در همایش بزرگ صنعت و محیط زیست که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد از سفر معصومه ابتکار به قزوین، در هفته دوم بهمن خبر داد. صدرالدین علیپور اظهار کرد: در جریان این سفر، رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، بازدیدهایی از صنایع سازگار با محیط زیست این استان خواهد داشت که به طور قطع حمایت‌های وی در این سفر شامل حال قزوین می‌شود. وی افزود: فعالیت صنایع سبز قابل تقدیر است؛ چرا که در کنار تلاش در عرصه صنعت، حفاظت از محیط زیست را نیز در سرلوحه امور خود دارند.
این سفر اما، با وجود برنامه ریزی های قبلی انجام شده، به یکباره لغو شد و همزمانی این مساله، با حذف معصومه ابتکار از سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، که بازتابی جهانی یافت؛ شایعاتی را در محافل سیاسی استان برانگیخت. هر چند، رییس ستاد اقامه نماز جمعه تهران با بیان اینکه؛ «لغو سخنرانی ابتکار سیاسی نیست»، گفته بود: «معصومه ابتکار به دلیل کسالت و مشغله کاری نتوانست در نماز جمعه تهران حضور یابد و به جای وی یکی از دیگر از مسئولان این سازمان سخنرانی خواهد کرد».
نکته ای که مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با رد آن، به فروردین امروز گفت: «بنا بود که خانم ابتکار روز دوشنبه هفتم بهمن، به قزوین سفر کنند، اما با وجود آمادگی ایشان، این برنامه به دلیل برگزاری جلسات موازی در استان، لغو شد و به تأخیر افتاد». صدرالدین علیپور افزود: «این سفر، قطعا هفته آینده انجام خواهد شد و خانم ابتکار در سفر به قزوین، ضمن ملاقات با  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، با استاندار و برخی از مسوولان استان نیز دیدار خواهند کرد.» به گفته مدیرکل محیط زیست استان، آشنایی هرچه بیشتر معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با مسائل زیست محیطی استان و هماهنگی با سایر دستگاه ها، افتتاح و بازدید از پروژه های زیست محیطی، برگزاری جلسه با تشکل‌های غیردولتی در حوزه محیط زیست و دیدار با محیط بانان نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه دکتر ابتکار به قزوین خواهد بود.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1288

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.