اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6
انتقاد وزیر دادگستری از منتقدین در قزوین:

به بهانه انتقاد از دولت با دشمنان هم صدا نشوید

  • کد خبر : 1286
  • 09 فوریه 2014 - 11:18
به بهانه انتقاد از دولت با دشمنان هم صدا نشوید
میز خبر – وزیر دادگستری از برخی برخوردها نسبت به طرح «سبد کالایی» دولت انتقاد کرد و گفت: این روزها در مورد سبد کالا همه جور انتقاد کردند، شعر گفتند، پیامک زدند، کاریکاتور کشیدند، مسخره کردند، از دوستان توقع داریم با دشمنان پیوند نخورند، هم صدا نشوند، در شان انقلابیون و دوستان اصولگرا نیست که اینگونه حرف بزنند.

 تاکنون دو میلیون بسته کالا توزیع شده که به بقیه هم داده خواهد شد و اشکال را برطرف می‌کنیم، کار خوبی آغاز شده و دولت قصد خدمت دارد، اشکال هم وارد است، اما بگذارید کار انجام شود.
حجت الاسلام پورمحمدی که در مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن عسگری(ع) در امامزاده زبیده خاتون قزوین سخن می‌گفت، افزود: در مسایل اقتصادی مشکل داریم و نباید پنهان کاری کنیم، بلکه لازم است مشکلات را به مردم بگوییم. تولید ما گرفتار مشکلات است. درآمد مردم، مشکل دارد و بیکاری، گرانی و تورم، مردم را آزار می‌دهد، لذا وظیفه داریم این وضعیت را بررسی و اشکال‌ها را حل کنیم.
وی تصریح کرد:  37 ماه است که پرداخت یارانه انجام می‌شود و تاکنون ۱۳۸ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است، در حالی که عده ای نیازمند نیستند و اگر ۳۰ درصد افراد غیرنیازمند را حذف کنیم، ماهانه یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان هزینه دولت کم می‌شود که می‌توان برای بهبود وضعیت کشور هزینه کرد.
وزیر دادگستری اضافه کرد: پرداخت یارانه باید فقط به نیازمندان انجام شود و اینگونه پرداخت عادلانه نیست، اما از مردم هم انتظار داریم اطلاعات درست بدهند تا بتوانیم بانک اطلاعاتی را تکمیل کرده و در موقع لزوم استفاده کنیم که اگر درست برنامه ریزی شود ماهانه از توزیع ناعادلانه بیش از یک هزار میلیارد تومان جلوگیری می‌شود.
وی همچنین یادآورشد: شبکه توزیع کشور مشکل دارد و باید بپذیریم بانک اطلاعاتی کشور کامل نیست. تاجر مشمول دریافت شده، اما شاگرد مغازه نتوانسته بگیرد که باید این وضعیت اصلاح شود. هر چند این کار یک تجربه است که بتدریج اصلاح می‌شود.
در این مراسم، داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس هم گفت: دهه فجر یادآور میراث ارزشمند امام راحل است که در ۲۲ بهمن تجلی یافت و امروز همه باید با جان و دل از این نهضت بزرگ حفاظت کنیم.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.