اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
6

حاشیه‌هایی بر نشست اصلاح طلبان استان

  • کد خبر : 1221
  • 25 ژانویه 2014 - 19:19
حاشیه‌هایی بر نشست اصلاح طلبان استان
دومین نشست اصلاح‌طلبان استان در حالی در دفتر مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین برگزار شد که سخنرانان؛ آیت‌اله محمدی تاکندی، حجت‌الاسلام قدرت‌اله علیخانی و دکتر محسن بهشتی‌سرشت با اشاره به ضرورت تغییر و تحول در مدیریت‌های استان و بکارگیری نیروهای معتقد به سیاست‌های دولت تدبیر و امید، بر ضرورت صبوری اصلاح‌طلبان و دادن فرصت لازم به استاندار برای تحقق وعده‌های داده شده تاکید کردند.

 شیخ قدرت علیخانی، نخستین سخنران نشست بود و پس از او، محسن بهشتی سرشت و آیت اله تاکندی نیز دقایقی نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص تغییر و تحولات سیاسی کشور و استان بیان کردند.

 بهشتی سرشت از قوامی نیز دعوت کرد تا سخن بگوید، اما وی ترجیح داد شنونده باشد تا سخنران.
 
در طول برگزاری نشست، هر لحظه بر جمعیت افزوده می شد، ولی به علت کوچک بودن مکان جای سوزن انداختن نیز نبود.

 پس از صرف شام و خروج اکثر شرکت کنندگان، روزبه به همراه ایوب رحیمی، معاون جدید سیاسی امنیتی در مراسم حضور یافت، که این اتفاق علاوه بر اینکه سبب شگفتی حاضران شد، باعث گردید نشستی که ظاهرا دقایقی پیش از آن خاتمه یافته بود با سخنرانی روزبه و همچنین علیخانی با حرارت بیشتری ادامه پیدا کند.

 روزبه در واکنش به تعجب حاضران گفت: من از قبل به این جلسه دعوت نشده بودم، اما همانند آن سید اباذری که صرف اطلاع را به مثابه دعوت می پنداشت. من هم به صرف اطلاع در این جلسه حضور پیدا کردم.
 
استاندار ضمن اظهار خرسندی از تدبیر و همدلی ایجاد شده، بر استفاده از این ظرفیت و توانایی شخصیت‌هایی همچون شیخ قدرت علیخانی و آیت اله تاکندی تاکید کرد.
 
روزبه همچنین از تصمیم‌اش برای برگزاری مراسم تجلیل از شخصیت آیت اله تاکندی خبر داد که این سخن وی با کنایه طنزآمیز او روبرو شد. آیت اله تاکندی گفت: خواهش می کنم اینکار را نکنید! برای هرکسی که بزرگداشت گرفته اند از دنیا رفته است! این  کنایه وی لحظاتی موجب تغییر فضای جلسه و خنده حضار شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=1221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.